معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان خبر داد:

سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، ۱۰ محصول غذایی و آشامیدنی رر غیر مجاز اعلام کرد.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: شنبه 18 می 2019 | 07:50 ق.ظ
سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، ۱۰ محصول غذایی و آشامیدنی رر غیر مجاز اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، در اردیبهشت ماه ۱۰ محصول غذایی و آشامیدنی را به دلیل استفاده از پروانه جعلی، غیر مجاز اعلام کرد. زهرا حصاری افزود : این محصولات شامل عصاره زعفران با نام تجاری آریانا، آلو […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، در اردیبهشت ماه ۱۰ محصول غذایی و آشامیدنی را به دلیل استفاده از پروانه جعلی، غیر مجاز اعلام کرد.
زهرا حصاری افزود : این محصولات شامل عصاره زعفران با نام تجاری آریانا، آلو و لواشک با نام تجاری احسان ، آبلیمو از کنسانتره با نام تجاری سایدا ، آلوچه و لواشک با نام تجاری میلاد، آلوچه با نام تجاری آغنار، آلوچه و لواشک با نام تجاری بیتاتک – رامیلا، لواشک میوه ای با نام تجاری پرهام، آلوچه و لواشک با نام تجاری ملس طلا، مخلوط فراوری شده تمرهندی با نام تجاری سون و عسل با نام تجاری نگار خوانسار است.
وی با اشاره به اهمیت موضوع و در راستای حفظ و ارتقای امنیت غذایی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده محصولات نامبرده شده در سطح عرضه، از طریق شماره های ۲۸- ۳۳۶۲۱۴۲۴ مراتب را به اطلاع معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام نمایند تا نسبت به جمع آوری آنها اقدام شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار