پس از پایان لیگ جزیره و اخراج سرمربی براتون؛

سرنوشت لیژونر گیلانی در انگلیس چه خواهد شد؟

F.ah.kh
تاریخ انتشار: جمعه 17 می 2019 | 14:51 ب.ظ
سرنوشت لیژونر گیلانی در انگلیس چه خواهد شد؟ درفک خبر/ علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی روزهای خیلی خوبی را در لیگ برتر جزیره سپری نکرد. او که گرانترین خرید خارجی تاریخ برایتون است، در این تیم نتوانست همانی باشد که همه انتظار داشتند. همانی که ستاره هلند بود و حتی بیشتر از حکیم زیاش مراکشی به چشم می آمد. زیاش که این روزها […]

درفک خبر/ علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی روزهای خیلی خوبی را در لیگ برتر جزیره سپری نکرد. او که گرانترین خرید خارجی تاریخ برایتون است، در این تیم نتوانست همانی باشد که همه انتظار داشتند.

همانی که ستاره هلند بود و حتی بیشتر از حکیم زیاش مراکشی به چشم می آمد. زیاش که این روزها با آژاکس در اروپا خوش درخشیده. علیرضا اما در فوتبال جزیره آنی نبود که باید باشد.کریس هیوتون سرمربی برایتون خیلی به بازی دفاعی علاقه داشت و افکاری داشت شبیه به کی روش. افکاری که علیرضا را تقریبا دفاع راست تیمش کرده بود در فرصت‌هایی که برای بازی بدست می آورد.
حالا اما تیم انگلیسی قصد تغییر مدل بازی دارد. احتمالا سرمربی بعدی آنها گراهام پاتر است. سرمربی ۴۳ ساله سوانسی که از اوسترشوند به این تیم آمد او در تیم سوئدی مربی سامان قدوس بود وحالا در صورت آمدن به برایتون احتمالا با تغییر سبک تیم به شیوه بازی بازتر، علیرضا شایدشانس درخشش دوباره در اروپا را داشته باشد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار