امام جمعه شهرستان رودبار در خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان :

صف اول مقابله با بی حجابی و بی بند و باری خودم می مانم

احمدی
تاریخ انتشار: جمعه 17 می 2019 | 12:34 ب.ظ
صف اول مقابله با بی حجابی و بی بند و باری خودم می مانم به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار و تبریک میلاد کریم اهل بیت علهیم السلام، اظهار کرد: امام […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی این شهر که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنین روزه دار و تبریک میلاد کریم اهل بیت علهیم السلام، اظهار کرد: امام حسن مجتبی(ع) مظهر تقوا بودند.

خطیب جمعه رودبار، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه دهد: اگر گوش ها شنوا و تقوا در دلها باشد، بیانات مقام معظم رهبری راه گشای مشکلات خواهد بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب پرهیز مسئولین رده بالا نسبت به اشرافی گری را تاکید دارند، گفت:
در زندگی مسئولین رده بالا اشرافی گری به چشم می خورد.

امام جمعه شهرستان رودبار، بهره گیری جوانان در مسئولیت‌ها را مورد تاکید قرار داد و بیان داشت: مدیریت انقلابی جوانان حاصلش موشک نقطه زن است اما صنعتی که لیبرال ها بر آن حاکم هستند نتیجه اش پراید است که با دستهای پشت پرده به ۶۰ میلیون رسیده است.

حجت الاسلام سیدمحمدی، با بیان اینکه از جیب مردم کشور را اداره کردن کار ناجوانمرانه ای است، افزود: اگر مغازه داری احتکار کرد آن را تعطیل کنید بنری سر درب مغازه اش نصب کنید تا همه بدانند.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که فرمودند: هیچ ایرانی باشعوری دنبال مذاکره نیست مداکره با آمریکا سم است، گفت: عده ای اگر کسی در داخل حرفی بزند با هزار حرف توهین می کنند و بی شعور، بی سواد و بی شناسنامه و… می نامند، اما در مقابل دشمن سکوت کرده اند، نگران بچه هاتان در خارج هستید که به مشکل می خورند که جواب دشمن را نمی دهید؟

امام جمعه شهرستان رودبار با بیان اینکه وضعیت بدحجابی نگران کننده است، گفت: مغازه داران رودبار از وضعیت اسفبار زنان مسافر و بی حجاب گلایه دارند، نیروی انتظامی در این پیاده رو ها مامور بگذارد و تذکر بدهند و جلوی بدحجابی را بگیرند.

حجت الاسلام سید محمدی با بیان اینکه احساس می کنم تعمدی در صدور مجوز تورهای گردشگری حاکم است، بیان داشت: مسئولین جلوی این بی بند و باری را بگیرند، نگذارید کار به اقدام انقلابی برسند، نگذارید جوانان اتش به اختیار رودباری اقدام کنند که اگر کار به آنجا رسید جلوی این صف اول خودم می مانم.

وی با اشاره به وقایع دانشگاه تهران گفت: در دانشگاه تهران برای اینکه به حفط حجاب و روزه خواری تذکر داده شد، تعصب و اعتراض کردند و معاون فرهنگی دانشگاه هم از بدحجابها حمایت کرد.

خطیب جمعه رودبار، اضافه کرد: عده‌ای آنقدر جریح شدند که به امر به معروف اعتراض می کنند و دختر چادری را با لگد کتک می زنند.

وی از علما و نیروهای انقلابی خواست که به داد انقلاب برسند و جلوی بی حجابی و بی بند و باری را بگیرند، تصریح کرد: حتما امام راحل باید از خاک برخیزد و بگوید مراجع بداد اسلام برسید؟

وی به عدم پرداخت بدهی های راه آهن به شهرداری رودبار گلایه کرد و گفت: مسئولین سیاسی چه چیزی پشت قضیه دارند، نمی دانم،استان گیلان باید حق میلیاردی مردم رودبار را به شهرداری پرداخت کند، شهرداری از شما طلبکار است.

امام جمعه شهرستان رودبار با اعتراض به اینکه رمپ دسترسی به رودبار برای آزاد راه اندیشیده نشده است، اظهار کرد: منجیل چندین سال است با این معضل مواجه است و حاج آقا خضری امام جمعه منجیل دارد داد می زند که چرا مردم باید در گوشه ای در اتوبان بمانند.

حجت الاسلام سیدمحمدی، با بیان اینکه تصمیمات مان سیاسی نباشد که بعدا بخواهیم از آن استفاده کنیم، ادامه داد: مسئولین امر قبل از اتمام پروژه رمپ برای دسترسی به رودبار را پیش بینی کنند/زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار