رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان رودبار گفت:

به محتکران هشدار میدهم کالاها را انبار نکنند!

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 16 می 2019 | 08:07 ق.ظ
به محتکران هشدار میدهم کالاها را انبار نکنند! به گزارش درفک خبر؛ رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان رودبار گفت: با عنایت به ماه مبارک رمضان از نیمه اردیبهشت به لحاظ تحریم های ظالمانه و رخدادهای طبیعی نظیر سیل در کشور کمبود و نوساناتی در حوزه اقلام لبنی، پروتئینی، قند و شکر، خرما به وجود آمد. رضایی خاطر نشان کرد: برحسب وظایف قانونی […]

به گزارش درفک خبر؛ رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان رودبار گفت:

با عنایت به ماه مبارک رمضان از نیمه اردیبهشت به لحاظ تحریم های ظالمانه و رخدادهای طبیعی نظیر سیل در کشور کمبود و نوساناتی در حوزه اقلام لبنی، پروتئینی، قند و شکر، خرما به وجود آمد.

رضایی خاطر نشان کرد:
برحسب وظایف قانونی در راستای تنظیم بازار و صیانت از حقوق مصرف کنندگان و با رویکردی پیشگیرانه پیش بینی های لازم برای اتخاذ تمهیدات مناسب و انجام هماهنگی های مورد نیاز در خصوص بهره گیری از امکانات تحت اختیار انجام گرفت و همزمان با اجرای طرح نظارتی و پایش مستمر بازار و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع به هنگام کالای پرتقاضای ماه مبارک رمضان با هدف تسریع و تسهیل در دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی،توزیعی و خدماتی برخورد با متخلفان احتمالی با هماهنگی و هم افزایی اتاق اصناف شهرستان متناسب وظایف و مسئولیت های محول قانونی در سطوح خرده فروشی و عمده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان و ناظرانِ افتخاری انجام گشت های مشترک با ادارات جهاد کشاورزی،شبکه بهداشت،اصناف،تعزیرات و نیروی انتظامی در قالب طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه رمضان از تاریخ۹۸/۲/۱۶ لغایت ۹۸/۳/۱۴ انجام خواهد گرفت.

وی افزود:
۱۵ تن شکر تا به امروز در سطح شهرستان رودبار توزیع شده ۱۵ تن دیگر هم از هفته آتی توزیع خواهد شد.
نگاه ما در توزیع ،عدالت محوری است باید مردم در نقاط مختلف شهرستان از سهم کالای اساسی برخوردار باشند.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان رودبار در ادامه اظهار داشت:
یک عده افراد سودجو این کالاها را انبار کرده اند به بنکداران و کسانی که احتکار کرده اند می گویم که اقلام را در بازار پخش کنند هیچ گونه کوتاهی از واحدهای صنفی قابل گذشت نیست مردم بهترین بازرس هستند که میتوانند از طریق شماره های ۱۲۴ و ۵۴۵۴ اصناف گزارش دهند.

رضایی در خصوص افزایش قیمت بازارهای هفتگی؛ گفت:

قیمت های یکشنبه بازار منجیل متناسب با بازارچه هفتگی نیست دوبار تذکر داده شده با کسانی که قیمت هایشان با بازار یکی باشد برخورد میشود کسانی که فاکتور نداشته باشند حق بساط کردن ندارند مردم هم باید در این امر ما را یاری کنند.

وی در ادامه گفت:
موضوع قطع گاز با مدیریت فرماندار محترم بدون مشکل رفع شد.
نانوایان شهرستان یا تک سوخت هستند یا دو سوخت که در شهر منجیل نانوایان تک سوخت پخت نان نداشتند ما شاهد صفهای طولانی بودیم در نانوایی ها که طبیعی است ما مشکل کمبود نان در منجیل و لوشان نداشتیم اگر مشکلی برای تهیه نان پیش می آمد ۵ نانوایی در رودبار و رستم آباد از قبل برای پخت نان تدارک دیده شده بودند که توسط تیم پشتیبان اتحادیه نانوایان در سطح شهر نان توزیع می شد.

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان با اشاره به نظارت بر کرایه تاکسی های منجیل، افزود:
ما مجریان قانون هستیم وظیفه اداره صنعت و معدن نظارتی است تاکسی هایی که در شهر منجیل هستند توسط اتحادیه تاکسیرانی شهرداری مدیریت میشوند و قیمت های کرایه این تاکسی ها در شورای شهر مصوب و توسط شهردار در کمیته شورای ترافیک به فرمانداری مطرح می شود اداره صنعت و معدن نقشی در قیمت گذاری ندارد.
تخلف ها در اداره تعزیرات ثبت شده و ابلاغ خواهد شد رانندگان باید به قانون تمکین کنند اگر باز هم تخلف و افزایش غیرقانونی کرایه داشته باشیم، تاکسی ها توقیف و با جریمه های شدیدتری روبرو خواهند شد.

رضایی در ادامه به مشکلات شهرک ایثارگران منجیل پرداخت و گفت:
در خصوص راه معدن شهرک ایثارگران مقرر شده دو راه جدید معرفی شود تیم پایش معادن نظارت خواهند کرد و دیگر از رینگ دور شهرک ایثارگران کامیون ها تردد نخواهند داشت و انشاالله در روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:
در پایان از نماینده محترم، فرماندار، رئیس اداره اطلاعات، تعزیرات، رئیس دادگستری، دادستان، فرماندهی نیروی انتظامی، اماکن، فرماندهی سپاه ،ائمه جمعه، ریاست اتاق اصناف و هیئت رئیسه اتاق اصناف و همه کسانی که دست مارا میگیرند کمک میکنند به بازار در جهت خدمات به مردم تقدیر و تشکر میکنم و دستشان را میبوسم.

حمید طالبی_محسن خندان

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار