فیضی فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد:

5 کیلوگرم تریاک در رودبار کشف شد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: چهارشنبه 15 می 2019 | 18:13 ب.ظ
5 کیلوگرم تریاک در رودبار کشف شد به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر؛ سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست بازرسي رودبار حین کنترل خودروهای عبوری به يك دستگاه خودروي پژو پارس كه از مسير جنوب به شمال در حال عبور بود مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند. اين مقام انتظامي با […]

به گزارش نشریه الکترونیکی درفک خبر؛ سرهنگ ” حميدرضا فيضي ” با اعلام اين خبر گفت: ماموران انتظامي ايست بازرسي رودبار حین کنترل خودروهای عبوری به يك دستگاه خودروي پژو پارس كه از مسير جنوب به شمال در حال عبور بود مشکوک شده و براي بررسي بيشتر آن را متوقف كردند.
اين مقام انتظامي با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو 5 كيلوگرم موادمخدر از نوع ترياك كه به طرز ماهرانه‌اي در قسمت هواكش موتور خودرو جاساز شده بود كشف شد افزود: در اين راستا يك متهم 40 ساله دستگير و با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار در پایان با بيان اينكه اعتياد زيبايي‌هاي زندگي را به يغما مي‌برد و سرمنشاء بسياري از آشفتگي‌ها و از هم گسيختگي‌هاي اجتماعي همچون طلاق، انحراف اخلاقي، نزاع‌هاي خانوادگي و غیره است از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه توزيع، فروش و حمل موادمخدر مراتب را بلافاصله به پليس 110 اطلاع دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار