فعالان رسانه ای خطاب به مدیر کل ارشاد هم قلم شدند؛

سرقت های ادبی در گیلان تبدیل به بحران شده است!

M.R.M
تاریخ انتشار: یکشنبه 12 می 2019 | 16:29 ب.ظ
سرقت های ادبی در گیلان تبدیل به بحران شده است! نشریه الکترونیکی درفک خبر؛ در ماه‌های اخیر تعداد مقالات و یادداشت‌های سرقتی منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب استان گیلان به‌شدت افزایش‌یافته است. از این رو جمعی از فعالین رسانه‌ای استان گیلان با احساس خطر نسبت به این اتفاقات نامیمون، نامه‌ای سرگشاده را خطاب مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به رشته […]

نشریه الکترونیکی درفک خبر؛
در ماه‌های اخیر تعداد مقالات و یادداشت‌های سرقتی منتشر شده در فضای مجازی و رسانه‌های مکتوب استان گیلان به‌شدت افزایش‌یافته است. از این رو جمعی از فعالین رسانه‌ای استان گیلان با احساس خطر نسبت به این اتفاقات نامیمون، نامه‌ای سرگشاده را خطاب مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به رشته تحریر درآوردند.

جناب آقای دکتر فیروز فاضلی، مدیرکل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان باسلام، احتراماً اینجانبان جمعی از اصحاب رسانه استان گیلان با توجه به افزایش نگران‌کننده سرقت ادبی در یادداشت‌ها و مقالات، نسبت به بحرانی شدن و ایجاد فضای ملتهب در رسانه‌های استان هشدار داده و خواستار برخوردی جدی و قانونی نسبت به چنین موضوعاتی می‌باشیم.
از همین رو پیشنهاد می‌شود با توجه به اینکه متأسفانه قوانین سرقت ادبی در ایران بنیان محکمی ندارد، چنین مواردی توسط آن اداره کل محترم رصد یا توسط فعالین رسانه‌ای اطلاع‌رسانی شود تا فرد یا افراد متخلف به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت مطبوعاتی این وزارت خانه معرفی‌شده و برخورد قانونی از سوی این نهاد ذی‌صلاح صورت پذیرد.
در پایان تأکید بر این است که حفظ جایگاه قلم تنها با پاسداری از حرمت آن ممکن است و در این راه نباید از هیچ تلاشی فرونشست.
 
سعید ابراهیم‌خانی
کیارش اخوان
ماریا اخوان
محمدعلی اخوان
علیرضا پرندوش
بهنیا ثابت‌رفتار
لیلا پاکیزه
سید رضا ثابت‌قدم
حسین حسن‌پور
زهرا حسن‌زاده
معین حسن‌زاده
سجاد حقدادی
سارا حقیقی
ونوشه خراط
علی دارا
ایمان رمضانی
ایمان رنجکش
سارا زبان ران
بهادر سبحانی‌پور
علی سمرقندی
علیرضا شانه چیان
سمانه صادق
رقیه صدری
فرهام صفایی
حمیدرضا طاهری
پویا طوفانی
مریم عزتی
سجاد علیپور
امیررضا علیزاده
سروش علیزاده
امید غمخوار
پرهام کاوه گر
آرمان کریمی پاشاکی
علی کریمی پاشاکی
روژین گودرزی
طاها محمودی
صاحب مقصودی
امین مهرآور
میرحسین مومنی زاده
نوشین میربلوک
سید رضا میرپور
امیر اردوان میرحیدری
امیرحسین میلانچی
پوریا نجادی
حامد یعقوبی

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار