انتقادات تلویحی نماینده رودبار از معاون رودباری استانداری گیلان؛ آیا شعبانپور رقیب جمالی است؟

تاریخ انتشار: چهارشنبه 24 ژانویه 2018 | 08:05 ق.ظ
انتقادات تلویحی نماینده رودبار از معاون رودباری استانداری گیلان؛ آیا شعبانپور رقیب جمالی است؟ اختصاصی گیل خبر/ دو روز گذشته بود که منوچهر جمالی نماینده رودبار از مجلس از اصلاح پرداخت عادلانه عوارض استفاده از آزادراه در محدوده رودبار – رشت توسط مردم رودبار خبر داد. به طوری که با نصب سیستم کنترل ترافیک هر راننده رودباری با هراندازه استفاده از جاده به همان مقدار عوارض پرداخت خواهد کرد.خبری […]

اختصاصی گیل خبر/ دو روز گذشته بود که منوچهر جمالی نماینده رودبار از مجلس از اصلاح پرداخت عادلانه عوارض استفاده از آزادراه در محدوده رودبار – رشت توسط مردم رودبار خبر داد. به طوری که با نصب سیستم کنترل ترافیک هر راننده رودباری با هراندازه استفاده از جاده به همان مقدار عوارض پرداخت خواهد کرد.خبری که البته هنوز مدیران دولتی تاییدی بر آن نگذاشته اند و از آن جا که نیازمند تقویت نرم افزاری و سخت افزاری سیستم کنترل ترافیک است مشخص نیست چه زمانی محقق می شود.

شاید بتوان اینگونه استنباط کرد که نماینده رودبار بیشتر از این که چنین طرحی را اجرائی شده ببیند می خواهد خود را کنار مردم در مقابل مدیران دولتی نشان دهد. مدیرانی که شاید بعضی از آن ها رقیب انتخاباتی او نیز باشند. تاکید مداوم دکتر جمالی بر این مساله است که بگوید تلاش های آن ها بر تغییر راه عوارضی از ورودی استان گیلان با شکست مواجه شده است.او می گوید« ما تلاش کردیم محل دریافت عوارضی را به ابتدای استان یعنی لوشان انتقال دهیم اما با مقاومت راه و شهرسازی مواجه شدیم.» قبل از این هم رسانه ها ، نمایندگان سابق و مردم رودبار نسبت به عوارضی امام زاده هاشم انتقاد کرده بودند و بر این اعتقاد بودند که «ورودی استان گیلان شهر لوشان است اماعوارضی در امامزاده هاشم قرار دارد یعنی عملا شهرستان رودبار را از استان حذف نموده اند» ولی به نظر می رسد تاکید نماینده فعلی رودبار بر مقصر دانستن راه و شهرسازی وقت نوعی غیرمستقیم مدیر رودباری و سابق این اداره کل را نیز نشانه گرفته است که بعد از آن دوره به سمت معاون هماهنگی و عمرانی استانداری گیلان منصوب شد و احتمال دارد در اینده کاندیدای انتخابات مجلس شود.

حجت شعبانپور کلشتری معاون فعلی عمرانی استانداری گیلان که در شرف بازنشستگی است سالها در بدنه های مختلف مدیریتی حضور داشته و البته در دوران احمدی نژاد سوابق مدیریتی خود را ارتقاء داد. او  در دولت احمدی نژاد مدیرکل مسکن و شهرسازی استان گیلان بود که در سال ۹۰ به اداره راه و شهرسازی تغییر نام داد و شاید به نوعی انتقادات جمالی از عدم توجه راه و شهرسازی برای عدم جابجایی عوارضی امام زاده هاشم به او برمی گردد.

شعبانپور که زمانی از مدیران دولت احمدی نژاد محسوب می شد در دولت یازدهم نیز با ارتقای رتبه مواجه شد ولی به نسبت  مدیران دیگر استان کمتر سعی کرد از دولت فعلی در مقابل دولت پیشین حمایت کند. ولی از مدیران تاثیرگذار استان در حوزه خود بود و در امر انتصابات استانی تاثیر بسیار زیادی از خود برجای گذاشت و همین او را در صورت حضور در انتخابات به یک چهره مهم تبدیل می کند. شاید به واسطه همین نگاه غیرسیاسی، تاثیرگذاری و تجربه مدیریتی در دولت پیشین و فعلی است که او را برای کاندیداتوری آینده رودبار جدی تر کند. از همین رو ظاهرا جمالی با صدا در آوردن زنگ انتخابات مجلس به نوعی او را در مقابل مردم رودبار قرار داده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار