در پی اتفاقات اخیر و خلا رسانه ی فراگیر بی طرف ؛

شورای شهر رشت در نامه ای به تاج ،رئیس فدراسیون فوتبال خواستار احقاق حق دو تیم سپیدرود و داماش شدند

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 7 می 2019 | 15:53 ب.ظ
شورای شهر رشت در نامه ای به تاج ،رئیس فدراسیون فوتبال خواستار احقاق حق دو تیم سپیدرود و داماش شدند نامه شورای اسلامی شهر رشت به فدراسیون فوتبال درفک خبر اعضای شورای اسلامی شهر رشت در نامه ایی به محمد تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواستار بررسی اتفاقات بازی‌های سپیدرود و داماش شدند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛متن این نامه بدین شرح است. بسمه تعالی جناب آقای تاج رئیس محترم فدراسیون فوتبال جمهوری […]

نامه شورای اسلامی شهر رشت به فدراسیون فوتبال

درفک خبر

اعضای شورای اسلامی شهر رشت در نامه ایی به محمد تاج رئیس فدراسیون فوتبال خواستار بررسی اتفاقات بازی‌های سپیدرود و داماش شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛متن این نامه بدین شرح است.
بسمه تعالی
جناب آقای تاج
رئیس محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
با سلام و احترام
پیرو اتفاقات چند روز گذشته، در بازی های تیم های سپیدرود و داماش گیلان که شائبه های بسیاری در افکار عمومی ایجاد کرده است و همین طور وجود اسناد حقوقی متقن در خصوص تبانی در لیگ2 و نیاز به استیفای حقوق تیم داماش در این مورد، در دفاع از مطالبات طرفداران این 2 تیم و شهروندان شهر رشت، بدین وسیله اعضای شورای اسلامی کلان شهر رشت از حضرتعالی و فدراسیون تابعه، به عنوان مرجع قضایی ورزش فوتبال در کشور، در وضعیت موجود که خلا رسانه ی فراگیر بی طرف، موجب اغتشاش در افکار عمومی و ناامیدی بسیار از سلامت فوتبال کشور شده است، انتظار دارد، در اسرع وقت و با حداکثر جدیدت و دقت، پیگیر مسائل پیش گفته بوده و از تضییع حقوق این دو تیم پرطرف دار رشت و جریحه دار شدن احساسات هواداران، جلوگیری نمایید.
این شورا حق این تیم ها در پیگیری این موارد در مراجع قضایی عالی تر را، در صورت عدم حصول فوری نتایج عادلانه در این پرونده ها، محفوظ می داند و در مراحل آتی از مطالبات حقه ی آنها حمایت خواهد نمود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار