مدیرکل آموزش و پرورش گیلان خبر داد:

مطالبات و پاداش پایان خدمت معوقه فرهنگیان تا مهرامسال تامین و پرداخت می‌شود.

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: دوشنبه 6 می 2019 | 15:12 ب.ظ
مطالبات و پاداش پایان خدمت معوقه فرهنگیان تا مهرامسال تامین و پرداخت می‌شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: مطالبات و پاداش پایان خدمت معوقه فرهنگیان تا مهرامسال تامین و پرداخت می‌شود. نادر جهان‌آرای افزود: همه پاداش پایان خدمت معوقه فرهنگیان تا پایان سال۹۶ پرداخت شده است. وی گفت: هزار و ۶۰۰فرهنگی در سال۹۷ بازنشسته شدند. مدیرکل آموزش و پرورش گیلان […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: مطالبات و پاداش پایان خدمت معوقه فرهنگیان تا مهرامسال تامین و پرداخت می‌شود.

نادر جهان‌آرای افزود: همه پاداش پایان خدمت معوقه فرهنگیان تا پایان سال۹۶ پرداخت شده است.

وی گفت: هزار و ۶۰۰فرهنگی در سال۹۷ بازنشسته شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: در چند هفته گذشته بیش از ۱۰میلیارد تومان بابت حق‌التدریس، اضافه کاری و حق امتحانات به حساب فرهنگیان گیلانی پرداخت شد.

نادر جهان‌آرای در ادامه از اجرای مرحله دوم طرح رتبه بندی معلمان از مهر امسال نیز خبر داد و افزود: این رتبه بندی کشوری است و موجب با رفتن کیفیت آموزش می‌شود.

نادر جهان‌آرای با اشاره به جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ گفت: بقیه نیاز‌های آموزش و پرورش از طریق جذب مربیان پیش دبستانی باقیمانده مربوط به سال۹۱ و قبل از آن انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در سال تحصیلی کنونی گیلان با جذب ۳۰۰مربی پیش دبستانی رتبه نخست در کشور را دارد خاطرنشان کرد: از ۲هزار مربی پیش دبستانی بیش از هزار مربی جذب آموزش و پرورش شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در بخش دیگری از گفتگوی خبری از وجود بیش از ۲۰هزار کلاس درس و ۳هزار و ۸۰۰مدرسه در گیلان خبرداد و گفت: شهرستان‌های رشت و تالش بیشترین کمبود فضای آموزشی را دارند.

نادر جهان آرای در پایان اعلام کرد: گیلان مرداد امسال میزبان جشنواره جابربن حیان کشور است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار