معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خبر داد:

توزیع «بسته‌های غذایی» 200 هزار تومانی ویژه رمضان

F.ah.kh
تاریخ انتشار: دوشنبه 6 می 2019 | 08:58 ق.ظ
توزیع «بسته‌های غذایی» 200 هزار تومانی ویژه رمضان به گزارش درفک خبر؛ علیرضا عسگریان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد تومان بسته غذایی بین مددجویان توزیع شده است، گفت: هدف گذاری امسال کمیته امداد برای توزیع بیش از ۲۰ میلیارد تومان بسته غذایی در ماه رمضان است. این کمک‌ها در مناطق محروم و خیلی محروم توزیع می‌شود. وی با بیان اینکه […]

به گزارش درفک خبر؛ علیرضا عسگریان با بیان اینکه سال گذشته بیش از ۱۳ میلیارد تومان بسته غذایی بین مددجویان توزیع شده است، گفت: هدف گذاری امسال کمیته امداد برای توزیع بیش از ۲۰ میلیارد تومان بسته غذایی در ماه رمضان است. این کمک‌ها در مناطق محروم و خیلی محروم توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس هدف گذاری کمیته امداد، قرار است حداقل یک چهارم مددجویان بسته غذایی بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومانی دریافت کنند، افزود: تمام این بسته‌های غذایی از سوی خیران تهیه می‌شود. این خیران در سال‌های گذشته نیز به شکل‌های مختلف بسته‌ها و وعده‌های غذایی را در اختیار مددجویان قرار می‌دادند. همچنین برخی از خیران با هماهنگی کمیته امداد بن‌هایی را تهیه و از رستوران‌های خاصی برای مددجویان غذا تهیه می‌کردند. بخش زیادی از کمک‌ها هم به شکل غذایی تهیه شده و از سوی خیرین در اختیار مددجویان در قالب ولیمه و… توزیع می‌شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با تاکید بر اینکه این بسته‌های غذایی رمضان با اولویت مناطق خیلی محروم توزیع می‌شوند، اظهار کرد: مناطقی مانند سیستان و بلوچستان، کهگیلویه و بویر احمد و… از جمله مناطق خیلی محروم هستند. خیریه‌های این مناطق نیز در میزان کمک‌ها محدودیت دارند اما در تهران و شهرهای بزرگ اگرچه محرومان زیادی وجود دارند، اما خیریه‌های متعددی نیز هستند که این خیریه‌ها خارج از کمیته امداد نیز کارشان را هرساله انجام می‌دهند.

عسگریان در مورد زمان توزیع این بسته‌ها نیز گفت: این بسته‌های غذایی عمدتاً تا دهم ماه مبارک رمضان توزیع می‌شوند و در نهایت توزیع آنها تا ۲۰ ماه مبارک رمضان به پایان می‌رسد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار