ولی پورمدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان

در سال 97 ، تعداد عملیات امداد و نجات نسبت به سال ۹۶ 5% افزایش یافته است

احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 5 می 2019 | 14:23 ب.ظ
در سال 97 ، تعداد عملیات امداد و نجات نسبت به سال ۹۶ 5% افزایش یافته است درفک خبر/ مهدی ولی پور ظهر یکشنبه به مناسبت هفته هلال احمر در دیدار با استاندار گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته، اظهار کرد: هزار و ۵۵۵ عملیات امداد و نجات در سال گذشته انجام شده که نسبت به سال ۹۶ […]

درفک خبر/ مهدی ولی پور ظهر یکشنبه به مناسبت هفته هلال احمر در دیدار با استاندار گیلان که در سالن شهید انصاری استانداری برگزار شد با اشاره به عملکرد جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته، اظهار کرد: هزار و ۵۵۵ عملیات امداد و نجات در سال گذشته انجام شده که نسبت به سال ۹۶ با افزایش ۵ درصدی رو به رو هستیم.

وی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۶۷ حادثه دیده و ۷۰ درصد از خدمات جمعیت هلال احمر گیلان در بخش حوادث ترافیک بوده است، افزود: بیش از ۳۲ هزار نفر در ۱۸۴ دوره آموزش تخصصی، همگانی و عمومی قرار گرفتند که از این تعداد هزار و ۹۸۵ نفر در حوزه آموزش‌های تخصصی و ۲۹ هزار و ۵۲ نفر نیز در بخش دوره‌های آموزش همگانی و عمومی بوده است.

ولی پور با اشاره برنامه پنجم توسعه در جذب ۵ درصدی جوانان استان در هلال احمر، بیان کرد: ۱۴ هزار و ۱۷۲ نفر از جوانان جذب این سازمان شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان تاکید کرد: استان گیلان موفق به کسب رتبه عالی در مشارکت کانون غنچه‌های هلال و دانش آموزی در اجرای طرح ایمنی و سلامت شده است.

وی با اشاره به ایجاد خانه‌های هلال در روستاها، تاکید کرد: طرح ملی امداد و نجات با کمک هزار نفر از داوطلبان و ۱۵۰ نفر از همکاران هلال احمر با ایجاد ۴۴ پایگاه و پست موقت در سطح استان با استفاده از خودروهای امدادی و بالگرد امدادی انجام می‌شود.

ولی پور با بیان اینکه استان گیلان جزو ۱۰ استان برتر و استاندارد در امدادرسانی هوایی است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان گیلان موفق به کسب رتبه برتر در بحث لجستیک عملیات‌های امداد و نجات شده است

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار