ضیایی، فرماندار رودبار در نشست ستاد شئون فرهنگی با موضوع ماه مبارک رمضان و ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر عنوان کرد:

ماه رمضان فرصت مناسب تهذیب نفس و تجدید روحیه جهادی عملیات بیت المقدس است

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 می 2019 | 14:42 ب.ظ
ماه رمضان فرصت مناسب تهذیب نفس و تجدید روحیه جهادی عملیات بیت المقدس است به گزارش پایگاه خبری درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست ستاد شئون فرهنگی با موضوع ماه مبارک رمضان و ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر گفت: ماه رمضان امسال فرصت مناسب تهذیب نفس و تجدید روحیه جهادی همچون عملیات بیت المقدس است. وی افزود: تحریم ها و تهدیدهای […]

به گزارش پایگاه خبری درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست ستاد شئون فرهنگی با موضوع ماه مبارک رمضان و ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر گفت: ماه رمضان امسال فرصت مناسب تهذیب نفس و تجدید روحیه جهادی همچون عملیات بیت المقدس است.
وی افزود: تحریم ها و تهدیدهای کنونی ترامپ و دشمنان انقلاب اسلامی که در فقط تغییر موضع از جنگ نظامی به اقتصادی و سیاسی است شرایطی همچون دوران دفاع مقدس را برای ما فراهم کرده است که به فضل الهی باز پیروزی از آن ما خواهد بود.
ضیایی گفت: در ما مبارک رمضان، همدلی ها و هراهی ها بیشتر می شود و فقیر و غنی و مردم و مسئولان مهمان سفره الهی هستند.
وی تاکید کرد: افطار دهی از منابع دولتی نباید صورت گیرد و هرکس خواست ثواب افطاری روزه دارن را ببرد می تواند با هزینه خود اقدام نماید.
فرماندار گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت رودبار هماهنگی و نظارت بر بازار را با همکاری دیگر متولیان تشدید و پیگیری دریافت اقلام غذایی و ضروری مردم و روزه داران را از مبادی استان داشته باشد.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی رودبار هماهنگی حضور روحانیون محترم را جهت اقامه نماز جماعت در مساجد و تبیین احکام اسلامی معمول دارد.
فرماندار بر حفظ حرمت ماه رمضان تاکید کرد و گفت: مقابله با روزه خواری های علنی توسط متولیان و دستگاههای قانونی صورت گیرد و ادارات صنعت، معدن و تجارت و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نسبت به تعیین رستورانها و اقامتگاههای مجاز در ماه مضان اقدام نمایند.
ضیایی برگزاری محافل انس با قرآن کریم، جشن گلریزان هماهنگی لازم را به عمل آورد، دیدار و مؤانست مسئولان با ایتام و مددجویان، مراسم شبهای احیاء در سطح شهرها با محوریت مساجد جامع و ائمه جمعه را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان ذکر کرد.
فرماندار همچنین با اشاره به حماسه آزاد سازی خرمشهر در سال ۱۳۶۱ گفت: یکی از مظلومیتهای ملت ایران تحمیل جنگ 8 ساله است در حالی که نظامی نوپا در آن شکل گرفته بود و در مقابل استعمار و استکبار ایستاده بود و از عجایب روزگار این بودکه در جنگ تحمیلی نه تنها از متجاوز حمایت شد بلکه کشور مورد تهاجم تحریم شد.
آقای ضیایی دستاورد عملیات عظیم بیت المقدس را بیرون راندن نیروهای متجاوز به پشت مرزهای بین‌المللی، برتری قدرت سیاسی‌-نظامی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران و آزادسازی خرمشهر دانست.
وی گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رودبار هماهنگی دیدار با خانواده های معظم شهداء و نیز جانبازان عملیات بیت المقدس را داشته باشند.
فرماندار اجرای دیگر برنامه های غنی و فاخر را برای گرامی داشت سالروز آزادسازی خرمشهر مورد تاکید قرار داد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار