اصغری چمبلی ،مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی

جریان‌سازی سینمایی در شرایط کنونی جامعه بسیار سخت و حساس است

صابر کریمی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 2 می 2019 | 06:24 ق.ظ
جریان‌سازی سینمایی در شرایط کنونی جامعه بسیار سخت و حساس است درفک خبر/ اصغری ساختارشکنی و جریان‌سازی را نیاز سینمای امروز دانست و گفت: جریان‌سازی سینمایی در قالب بزرگ‌ترین رویداد مستقل سینمای ایران در شرایط کنونی جامعه بسیار سخت و حساس است. «سجاد اصغری» با اشاره به برگزاری دومین جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد مستقل سینمای ایران به خبرنگار نشریه الکترونیکی درفک خبر گفت: بررسی‌‌ها به‌منظور انتخاب هفت فیلم […]

درفک خبر/ اصغری ساختارشکنی و جریان‌سازی را نیاز سینمای امروز دانست و گفت: جریان‌سازی سینمایی در قالب بزرگ‌ترین رویداد مستقل سینمای ایران در شرایط کنونی جامعه بسیار سخت و حساس است.

«سجاد اصغری» با اشاره به برگزاری دومین جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد مستقل سینمای ایران به خبرنگار نشریه الکترونیکی درفک خبر گفت: بررسی‌‌ها به‌منظور انتخاب هفت فیلم برتر سال در شورای آکادمی افسانه زندگی آغاز شده و 18 فیلم از بین تولیدات سال 96 تا 97 از شرایط مطلوب شرکت در جشنواره برخوردار هستند.

مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی با بیان اینکه هفت فیلم انتخاب شده در دور نخست این جشن سینمایی مطابق با نظر اهالی سینما از فیلم‌های بسیار خوب و قابل تامل در سینمای ایران بودند افزود: بر این اساس حساسیت و دقت اعضای شورای آکادمی برای انتخاب هفت فیلم مطرح دومین جشن سینمایی بیشتر شده و بزرگان سینمای ایران به‌عنوان اعضای صاحب نظر و رأی‌دهنده در این دور حضور دارند.

وی ادامه داد: فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده » هومن سیدی به‌همراه شش فیلم دیگر جهت حضور در این جشن سینمایی اوایل تیر معرفی می‌شوند.

اصغری با اشاره به بخش بین‌الملل معرفی بهترین فیلم خارجی زبان اعلام کرد: مدیر این بخش که در دور نخست پوران درخشنده بود، به‌زودی اعلام می‌شود.

مدیر جشن سینمایی آکادمی افسانه زندگی ساختارشکنی و جریان‌سازی را نیاز سینمای امروز دانست و بیان کرد: جریان‌سازی سینمایی در قالب بزرگ‌ترین رویداد مستقل سینمای ایران در شرایط کنونی جامعه امری بسیار سخت و حساس ولی شیرین است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار