محمد حیدری، سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودبار عنوان کرد:

درسال 97 مبلغ 23 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در بخش روستایی وشهری از طریق سامانه کارا و فراگیر پرداخت شده است.

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 می 2019 | 18:29 ب.ظ
درسال 97 مبلغ 23 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در بخش روستایی وشهری از طریق سامانه کارا و فراگیر پرداخت شده است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از منجیل خبر؛ مهندس محمد حیدری، سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودبار،منجیل با خبرنگار منجیل خبر پیرامون موضوعات گوناگون به گفتگو نشست. وی ضمن تبریک روز جهانی کار وکارگر به تمامی کارگران زحمت کش ومهربان درباره نقش اداره کار در حمایت از مشاغل […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از منجیل خبر؛ مهندس محمد حیدری، سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودبار،منجیل با خبرنگار منجیل خبر پیرامون موضوعات گوناگون به گفتگو نشست.

وی ضمن تبریک روز جهانی کار وکارگر به تمامی کارگران زحمت کش ومهربان درباره نقش اداره کار در حمایت از مشاغل مختلف گفت :
اداره کار و تعاون یکی از وظایفش رابطه کار و کارگری است و درصورت قطع همکاری کارگر با کارفرما ،پس از مراجعه کارگر به اداره تعاون و کار و ارائه دادخواست بدوی تقاضای رسیدگی میکند. حیدری بیمه بیکاری ،تشکلهای کارگری و کارفرمایی ،سختی کار ، بازرسی کار ، حواث ناشی از کار ، هیات حل اختلاف ، صدور مجوز مشاغل خانگی و تسهیلات اشتغالزایی را از جمله خدمات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواند .
وی به سوال خبرنگار منجیل خبر درباره اینکه آیا این اداره، در جهت آموزش و توانمند سازی نیروی کار نیز برنامه ای داشته است یا خیر گفت: درخصوص آموزش نیروی کار عموما برای مدیران صنایع و تعاونی ها آموزش داریم والبته کارشناس بازرسی اداره عموما بازدید دوره ای از صنایع تولیدی و معادن دارد و نکات لازم را متذکر میشود وی همچنین درباره تعداد پرونده های شکایتی بین کارگر و کارفرما افزود: تعداد دادخواست مبنی بر شکایت از کارفرما 380 مورد بوده که 341 مورد منجر به صدور رای شده است .
مهندس محمد حیدری در پاسخ به سوالی درباره میزان اشتغال در شهرستان رودبار بیان کرد: در بخش گردشگری ومیراث فرهنگی برای 178 نفر شغل ودر بخش کشاورزی 236 نفر شغل و در بخش صنعت ومعدن 150 نفر ودر ورزش 2 نفر شغل و در مجموع 566 نفر شغل ایجاد شده است .
وی اضافه کرد درسال 97 مبلغ 23 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در بخش روستایی وشهری در گرایشهای مختلف از طریق سامانه کارا و فراگیر پرداخت شده است.

بخش دیگری از گفتگوی منجیل خبر به شهر منجیل اختصاص یافت که مهندس حیدری به سوال خبرنگار درباره ظرفیت ها و پتانسیل های شهر منجیل، نگاه و سیاست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودبار در جهت توسعه و اشتغال پایدار این چنین پاسخ داد:
شهر زیبای منجیل به لحاظ گردشگری خصوصا شهرک زیبای هرزویل و جزیره زیبای منجیل که در دنیا کم نظیر می باشد میتواند درصورت سرمایه گذاری توریست را به این شهر تاریخی و کهن مشایعت نماید.
بسته بندی زیتون و سیم وکابل درفک و دهها شرکت تعاونی موجود در منطقه منجیل نشان دهنده مستعد بودن سرمایه گذاری در این منطقه میباشد و در آینده نزدیک سرمایه گذاری بیشتر خواهد شد.

درپایان گفتگو مهندس حیدری ضمن تشکر از زحمات نماینده محترم مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان؛ از امام جمعه محبوب شهر منجیل بابت نگاه ویژه ای که به جوانان واشتغال این شهر دارند قدردانی کرد. وی همچنین از خبرنگاران شهرستان علی الخصوص رسانه منجیل خبر بابت اطلاع رسانی و پوشش های خبری تشکر و قدردانی نمود.

سید حسین فتاحی 🎤

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار