فرماندار رودبار در بازدید سرزده از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان عنوان کرد:

نظارت در ماه مبارک رمضان باید تشدید شود

احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 1 می 2019 | 10:23 ق.ظ
نظارت در ماه مبارک رمضان باید تشدید شود به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در بازدید سرزده از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان گفت: نظارت و کنترل قیمتها در ماه مباک رمضان باید تشدید شود. وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی فعلی، نابسامانی بازار نباید نگرانی مردم را موجب گردد گفت: با تخلفات صورت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در بازدید سرزده از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان گفت: نظارت و کنترل قیمتها در ماه مباک رمضان باید تشدید شود.
وی با بیان اینکه در شرایط اقتصادی فعلی، نابسامانی بازار نباید نگرانی مردم را موجب گردد گفت: با تخلفات صورت گرفته در بازار و نانوائی ها شامل کم فروشی، گران فروشی، عرضه خارج شبکه و عدم درج قیمت برخورد مقتضی قانونی صورت پذیرد و هیچ گونه اغماضی در کار نباشد.
ضیایی تاکید کرد: برای دریافت اقلام ضروری و مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان پیگیری لازم توسط صنعت، معدن و تجارت صورت گیرد و در توزیع نیز با اولویت بندی اقشار آسیب پذیر به ویژه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی رعایت عدالت صورت گیرد.
وی گفت: نسبت به قیمت گذاری منصفانه ذولبیا و بامیه اهتمام لازم صورت گیرد وگشتهای مشترک صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی و همراهی تعزیرات حکومتی، بهداشت و درمان و اتاق اصناف به صورت مستمر و متوالی از بازار و اصناف بازرسی نمایند و گزارشات هفتگی را به فرمانداری ارسال نمایند.
ضیایی همچنین گفت: اداراتی که تا کنون به شبکه دولت وصل نشده اند در اسرع وقت نسبت راه اندازی و استفاده از این شبکه اقدام نمایند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار