جشنواره باجه های بانکی روستایی رودبار، رشت، شفت و انزلی در شیرکوه رودبار برگزار شد:

40 میلیارد ریال پست بانک در هفت ماه گذشته تسهیلات اشتغالزایی به این شهرستان پرداخت کرده است/پست بانک گیلان در روستاهای استان حدود۳۹۰ باجه بانکی دارد/

احمدی خولکی
تاریخ انتشار: جمعه 26 آوریل 2019 | 15:00 ب.ظ
40 میلیارد ریال پست بانک در هفت ماه گذشته تسهیلات اشتغالزایی به این شهرستان پرداخت کرده است/پست بانک گیلان در روستاهای استان حدود۳۹۰ باجه بانکی دارد/ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در این جشنواره محمد صالح ضیایی فرماندار رودبارگفت: چهل میلیارد ریال پست بانک در هفت ماه گذشته تسهیلات اشتغالزایی به این شهرستان پرداخت کرده است که برای 140 نفر در بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن فرصت شغلی ایجاد شده است. منوچهر جمالی نماینده رودبار در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ در این جشنواره محمد صالح ضیایی فرماندار رودبارگفت: چهل میلیارد ریال پست بانک در هفت ماه گذشته تسهیلات اشتغالزایی به این شهرستان پرداخت کرده است که برای 140 نفر در بخش های کشاورزی، گردشگری و صنعت و معدن فرصت شغلی ایجاد شده است.
منوچهر جمالی نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی هم در این جشنواره گفت: در سیستم بانکی ایران تولید نقدینگی هزار میلیارد تومان در روز را داریم که این مقدار سبب کاهش در ارزش پول واقعی کشور می شود.
محمد زمان فداکار مدیریت شعب پست بانک گیلان گفت: پست بانک گیلان در روستاهای استان حدود۳۹۰ باجه بانکی دارد که کلیه خدمات بانکی در این باجه ها انجام می گیرد.
وی افزود: از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی 50 میلیارد تومان در سطح استان با 1200 نفر اشتغال پرداخت شده است و هفتاد درصد منابع ما صرف تسهیلات در روستاها شده است.
فرزاد توکلی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان هم گفت: بزرگترین پروژه توسعه ارتباطات روستایی در گیلان در سه مرحله انجام می شودکه مرحله نخست 105 کیلومتر فیبر نوری از رودبار تا دیلمان انجام می شود و78 کیلومتر در رودبار قرار دارد که تمام روستاها را پوشش می دهد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار