حسین زاده رییس حفاظت محیط زیست رودبار خبر داد

معرفی متخلف آتشسوزی جنگل حشمت آباد به مراجع قضایی⁦

مجید رضایی
تاریخ انتشار: جمعه 26 آوریل 2019 | 09:08 ق.ظ
معرفی متخلف آتشسوزی جنگل حشمت آباد به مراجع قضایی⁦ به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ متخلفی که در هفته گذشته اقدام به آتش زدن جنگل در منطقه حشمت آباد کرده بود، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. حسین زاده رییس حفاظت محیط زیست رودبار با اعلام این خبر گفت: روز چهارشنبه مورخ ۲۸فروردین سال جاری فرماندهی محترم سپاه شهرستان رودبار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ متخلفی که در هفته گذشته اقدام به آتش زدن جنگل در منطقه حشمت آباد کرده بود، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

حسین زاده رییس حفاظت محیط زیست رودبار با اعلام این خبر گفت: روز چهارشنبه مورخ ۲۸فروردین سال جاری فرماندهی محترم سپاه شهرستان رودبار و هیات همراه در حین عبور از منطقه حشمت آباد بخش خورگام با صحنه آتشسوزی قسمتهایی از جنگل مواجه و با اقدام ضربتی و بسیج افراد محلی، آتشسوزی را مهار و با توجه به وزش باد شدید در منطقه، از سرایت و گسترش آن جلوگیری کردند.

حسین زاده ضمن قدردانی از این اقدام جهادی سپاه پاسداران شهرستان رودبار، گفت: با بررسیها و تحقیقات بعمل آمده مشخص شد، وقوع این حادثه عمدی بوده و با عنایت به واقع بودن در منطقه حفاظت شده، متهم پس از شناسایی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شد.

حسین زاده در پایان از مردم محلی و همچنین گردشگران خواست با توجه به گرم شدن هوا و نیز وزش بادهای موسمی در مناطق، از برپایی آتش در مناطق جنگلی اکیدا خودداری کنند.

روابط عمومی حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار