در جلسه شورای اداری رودبار، با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی عنوان شد:

منابع مالی و اعتبار کم داریم اما قابلیت ها و توانمندی های بسیاری در شهرستان رودبار داریم/ملت با رای شان به شما اعتماد کردند و انتظار دارند کار کنید/سالن شنا در شهر رودبار با جذب اعتبارات بیشتر به بهره برداری خواهد رسید/۳۴۴ نفر در رودبار بیمه بیکاری دریافت می کنند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 25 آوریل 2019 | 07:25 ق.ظ
منابع مالی و اعتبار کم داریم اما قابلیت ها و توانمندی های بسیاری در شهرستان رودبار داریم/ملت با رای شان به شما اعتماد کردند و انتظار دارند کار کنید/سالن شنا در شهر رودبار با جذب اعتبارات بیشتر به بهره برداری خواهد رسید/۳۴۴ نفر در رودبار بیمه بیکاری دریافت می کنند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز با حضور ضیایی فرماندار ، جمالی نماینده مردم شریف رودبار ،معاونین فرمانداری و جمع کثیری از مسئولین شهرستانی دومین جلسه اداری شهرستان رودبار برگزار شد: محمدصالح ضیایی در جلسه شورای اداری رودبار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: دشمنی آمریکا از زمان پیروزی انقلاب شروع شد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ صبح امروز با حضور ضیایی فرماندار ، جمالی نماینده مردم شریف رودبار ،معاونین فرمانداری و جمع کثیری از مسئولین شهرستانی دومین جلسه اداری شهرستان رودبار برگزار شد:

محمدصالح ضیایی در جلسه شورای اداری رودبار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: دشمنی آمریکا از زمان پیروزی انقلاب شروع شد و در چهل سال گذشته هرچه دشمنی داشتن بکار بستند اما به نتیجه نرسیده اند.

وی، اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه را محکوم کرد و گفت: توطئه و تحریم آمریکا جزء اتحاد ملت ایران چیزی در پی نخواهد داشت.

فرماندار، با بیان اینکه مدیران پای کار باشند، گفت: منابع مالی و اعتبار کم داریم اما قابلیت ها و توانمندی های بسیاری در شهرستان رودبار داریم.

ضیایی بیان داشت: مدیران ادارات مردم را اذیت نکنند، مردم اگر ولی نعمت ما هستند در عمل نشان بدهند، در اتاق مدیران بروی همه باز باشد ارباب رجوع را پاس ندهند.

ضیایی فرماندار شهرستان رودبار در بخش دوم نشست اداری شهرستان رودبار گفت:

از قصور و‌کوتاهی ادارات در خصوص مردم نمی گذریم.ما مدیر ساعت اداری در شهرستان نیاز نداریم، شهرستان مدیر پای کار نیاز دارد نه مدیری که تا ساعت اداری در شهرستان می ماند.

فرماندار رودبار خاطرنشان کرد:
بازدیدهای مکرر و دوره ای از تمامی ادارات به جد دنبال خواهد شد.برای تامین اقلام ضروری و نظارت و کنترل بازار باید اقدامات جدی در صنعت و‌معدن شهرستان صورت گیرد.

وی همچنین اظهار کرد:کشاورزان و مردم بشدت گرفتار هستند باید قبل از فصل کشت و کار به مردم خدمت رسانی کنیم.

ضیایی درخصوص تخلفات برخی مدیران، بیان داشت

مرخصی و ماموریت های مدیران ادارات باید مستقیم به فرماندار گزارش شود و با اجازه فرماندار صورت گیرد.مدیران در جلسات مهم می بایست شخصا حضور پیدا کنند.ملاک ارزیابی مدیران شهرستان، خدمت به مردم و تلاش برای جذب اعتبارات ملی است.مدیران به شرکت در نماز جمعه توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

فرماندار شهرستان رودبار در پایان گفت:
اگر کسی تاب و تحمل خدمت صادقانه به مردم را در شهرستان ندارد جای خود را به جوان تر ها و مدیران جوان بدهد.به امید اعتبارات دولتی نمیتوان ماند باید با تلاش و همفکری کارها را پیش برد.

دکتر منوچهر جمالی در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اداری گفت:

مدیریت سدهای شهرستان در زمان شروع سیلاب ها منجر به این شد که خدارا شکر شهرستان آسیب جدی نبیند

نماینده مردم شریف رودبار عنوان کرد: در حوزه آب رسانی روستایی و گاز روستایی، آسفالت راه ها، آب شهری و در بحث فاضلاب کارهای خوبی در شهرستان صورت گرفته است. فاضلاب دو شهر شهرستان با مطالعاتی که صورت گرفته اعتباراتی برای آن در نظر گرفته شده که اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص منابع طبیعی شهرستان افزود:از منابع طبیعی و دامپزشکی شهرستان گلایه مند هستم که نیازمند ترمیم در این خصوص به صورت جدی است.

جمالی خاطر نشان کرد: مدیران باید حداکثر تکریم و احترام ارباب رجوع را داشته باشند.ضمن اینکه از زحمات مدیران ساعی شهرستان تشکر دارم، گلایه هایی هم در خصوص برخی ادارات شهرستان از سوی مردم وجود دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت:تراز رشد شاخص های عمرانی و توسعه ای در شهرستان بحدی بوده که در این افزایش تراز مدیران شهرستان نقش بالایی دارند.در این شرایط سخت کار کردن با اعتبارات اندک کار بسیار سختی است اما این بدان معنا نیست که دست از تلاش برداریم.

وی همچنین به نامگذاری سال 98 به عنوان سال رونق تولید اشاره کرد، گفت: آنچه که برای آینده کشور مهم است ، کار و تلاش است که در در سال ۹۸ مقام معظم رهبری به آن تاکید فراوان دارند و توقیه های فراوان نمودند.در سالهای گذشته تخصیص اعتبارات برای شهرستان ها مشخص بود، امسال با وجود دشمنی های فراوان آمریکا و ایادی استکبار و مشکلاتی که برای کشور ما بوجود آورده اند بدنبال وارد کردن ضربه به اقتصاد ما هستنددر شرایط فعلی آنچه که میتواند برای ما مشکل ایجاد کند، عدم هماهنگی و عدم وحدت بین مردم و مسئولین استهمه ما زیر پرچم ولایت و در چارچوب قانون باید برای مردم کار کنیم.

جمالی درپایان خاطرنشان کرد:

از فرماندار محترم و معاونین و روسای ادارات درخواست دارم به مردم شهرستان احترام کنند که البته یقین دارم که نماینده عالی دولت و معاونین فرملنداری ارتباط خوب و صمیمی با مردم و ارباب رجوع دارند. در سال ۹۸ بیشترین حضور در ادارات از سوی مدیران و بیشترین ارتباط با مردم باید در شهرستان صورت گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر بابایی امام جمعه شهر لوشان در جلسه شورای اداری رودبار، اظهار کرد: غربت مساجد یکی از دغدغه هایی است که برای سلامت و پویایی جامعه یک آسیب جدی محسوب می شود.

امام جمعه لوشان، با اشاره به فرا رسیدن ماه رمضان، گفت: روزه خواری هر ساله رنج آور است، بر همه لازم است با کسانی که حریم دین را می شکنند، برخورد کنند متاسفانه هر سال حرمت شکنی به ایام الله ها بیشتر می شود.

وی ادامه داد: برخی با مجوز های بی حساب و کتاب باعث می شوند روزه خوری به صورت جمعی صورت بگیرد.

امام جمعه لوشان، افزود: سیل اخیر کشور یک آزمون بود، اگر مسئولین لایروبی رودخانه ها را جدی می گرفتند خسارت ها کمتر بود.

حجت الاسلام بابایی، با بیان اینکه، شورا موثر ترین پل ارتباطی ملت، دولت و مسئولین است، افزود: شوراها تفکرات سیاسی حزبی کنار بگذارند، ملت با رای شان به شما اعتماد کردند و انتظار دارند کار کنید تا روزی که از بدنه شورا جدا می شوید سربلند و رو سفید باشید.

 

علی عطایی ریاست آموزش و پرورش شهرستان رودبار نیز در نشست شورای اداری در خصوص حوزه کاری خود توضیح داد و گفت:

مدرسه 6 کلاسه بهار در رودبار در سال تحصیلی جدید افتتاح خواهد شد.سالن شنا در شهر رودبار با جذب اعتبارات بیشتر به بهره برداری خواهد رسید.

آموزش پرورش در سال گذشته برای افزایش درآمد 1000 اصله درخت زیتون در مدارس کاشت.

 

 

محمد حیدری رئیس اداره کار ، رفاه و تامین اجتماعی در جلسه شورای اداری، اظهار کرد: ۵۶۰ مورد پرونده بیمه بیکاری در دست بررسی است که ۳۴۴ نفر موفق به دریافت مقرری بیمه بیکاری شدند.

این مسئول ۵۰۰ مورد بازرسی از کارگاه ها، بررسی ۳۸۰ مورد شکایت از کارفرمایان و صدور ۸۱۰ مجوز مشاغل خانگی، را از عملکرد اداره کار عنوان کرد و بیان داشت: ۴۰۲ نفر موفق به دریافت تسهیلات اشتغالزایی شدند که در همین راستا برای ۵۶۶ نفر اشتغال ایجاد شده است.

به گفته حیدری از مجموع تسهیلات اشتغالزایی ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بخش روستایی و ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به حوزه شهری پرداخت شده است./شکوفه های زیتون و شاهین آبزن

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار