فرماندار رودبار در نشست شورای آموزش پرورش؛

در آموزش و پرورش باید ضمن پرداختن به بحث زیر ساخت ها به کیفیت آموزشی نگاه ویژه ای گردد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 23 آوریل 2019 | 07:27 ق.ظ
در آموزش و پرورش باید ضمن پرداختن به بحث زیر ساخت ها به کیفیت آموزشی نگاه ویژه ای گردد درفک خبر/ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست شورای آموزش پرورش گفت؛ در آموزش و پرورش باید ضمن پرداخت به بحث زیر ساخت ها به کیفیت آموزشی هم نگاه ویژه ای گردد. وی با اشاره به نزدیکی سالروز شهادت دکتر مرتضی مطهری از برگزاری همایش تجلیل از مقام معلم در هفته معلم خبر داد […]

درفک خبر/ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست شورای آموزش پرورش گفت؛ در آموزش و پرورش باید ضمن پرداخت به بحث زیر ساخت ها به کیفیت آموزشی هم نگاه ویژه ای گردد.
وی با اشاره به نزدیکی سالروز شهادت دکتر مرتضی مطهری از برگزاری همایش تجلیل از مقام معلم در هفته معلم خبر داد و افزود؛ این همایش متمرکز شهرستانی برای تکریم و تجلیل مقام منیع معلم برگزار می گردد.
فرماندار بر تکمیل آمار و اطلاعات بیسوادی در شهرستان تاکید کرد و گفت: لزوم برنامه ریزی در این خصوص در دست داشتن اطلاعات جامع و دقیق می باشد.
وی افزود: در هفته معلم تمام تلاش خود را انجام می دهیم با تشکیل گروه های مختلف از مدارس شهرستان بازدید و از معلمان تقدیر نماییم.
فرماندار همچنین از تشکیل کارگروه تخصصی برای بررسی بهداشت محیط مدارس با همکاری شبکه بهداشت و درمان و آموزش پرورش گفت و افزود؛ بهداشت محیط مدرسه و سلامت دانش آموزان در دستور کار شورای آموزش و پرورش قرار گیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار