فرماندار رودبار در نشست تبادل نظر تعدادی از فعالان عرصه زیتون شهرستان عنوان کرد:

رودبار با نام زیتون پیوند خورده است/انجمن زیتون گام مهم در راستای توسعه و افزایش کیفیت محصول زیتون و برند سازی است.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: جمعه 19 آوریل 2019 | 05:53 ق.ظ
رودبار با نام زیتون پیوند خورده است/انجمن زیتون گام مهم در راستای توسعه و افزایش کیفیت محصول زیتون و برند سازی است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست تبادل نظر با تعدادی از فعالان عرصه زیتون این شهرستان گفت: انجمن زیتون گام مهم در راستای توسعه و افزایش کیفیت محصول زیتون و برند سازی است. وی افزود: رودبار با نام زیتون پیوند خورده است و این شهرستان خاستگاه زیتون […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست تبادل نظر با تعدادی از فعالان عرصه زیتون این شهرستان گفت: انجمن زیتون گام مهم در راستای توسعه و افزایش کیفیت محصول زیتون و برند سازی است.
وی افزود: رودبار با نام زیتون پیوند خورده است و این شهرستان خاستگاه زیتون کشور و محل عرضه محصولات استان های مختلف نیز است و بخش اعظم صنایع، خدمات و اشتغال شهرستان رودبار را شامل می شود.
وی اصلاح باغات زیتون و بازجوان سازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: افراد موثر و صاحبنظر در ارتقاء وضعیت کمی و کیفی زیتون برای بهبود شرایط کمک کنند.
فرماندار تاکید کرد: با ورود بخش خصوصی در این زمینه و همکاری و حمایت تمام دستگاههای متولی می تواند افق مناسبی را برای آینده این محصول استراتژیک ترسیم کند.
نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: برای حفظ بازار زیتون و اشتغال مرتبط مسیر برگشت آزاد راه رشت-قزوین از داخل شهر رودبار عبور می کند.
منوچهر جمالی افزود: جهاد کشاورزی متولی اصلی زیتون است و تمام کارها باید حول محور و با هماهنگی این دستگاه اداری صورت پذیرد.
وی تاکید کرد: شورای بین المللی زیتون، شورای عالی زیتون کشور و فراکسیون زیتون مجلس شورای اسلامی که با تلاش و پیگیری اینجانب تشکیل شده است و ریاست آن هم بر عهده بنده است فرصت مناسبی برای کار و تلاش بیشتر در زمینه زیتون فراهم کرده است.
در این نشست مقرر گردید با پیگیری اعضاء جلسه و تمام متولیان، دلسوزان و فعالان بخش زیتون اهتمام لازم برای تشکیل انجمن زیتون صورت گیرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار