رشت، در پیچ و خم انتخاب شهردار

پنج گزینه نهایی تصدی شهرداری رشت مشخص شدند

M.R.M
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 آوریل 2019 | 14:46 ب.ظ
پنج گزینه نهایی تصدی شهرداری رشت مشخص شدند نشریه الکترونیکی درفک خبر؛ پنج گزینه نهایی تصدی شهرداری رشت مشخص شدند سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برگزاری جلسه انتخاب شهردار در ۹ صبح شنبه هفته آینده گفت: تا این لحظه پنج گزینه نهایی تصدی شهرداری رشت پس از بررسی برنامه‌های ارائه‌شده مشخص شدند. فاطمه شیرزاد با اشاره به بررسی برنامه‌های افراد […]

نشریه الکترونیکی درفک خبر؛ پنج گزینه نهایی تصدی شهرداری رشت مشخص شدند
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به برگزاری جلسه انتخاب شهردار در ۹ صبح شنبه هفته آینده گفت:

تا این لحظه پنج گزینه نهایی تصدی شهرداری رشت پس از بررسی برنامه‌های ارائه‌شده مشخص شدند.
فاطمه شیرزاد با اشاره به بررسی برنامه‌های افراد کاندید تصدی شهرداری رشت اظهار کرد: طی این مدت ۱۶ نفر برای این جایگاه اعلام آمادگی کرده که یک نفر از آنان اخیراً انصراف خود را اعلام و درنهایت از میان ۱۵ گزینه پنج نفر تا این لحظه برای تصدی جایگاه شهردار رشت مورد تأیید قرار گرفتند.
وی به روز برگزاری جلسه انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: رحیم شوقی، ناصر حاج محمدی، بهزاد افشار، سیروس شفقی و فرامرز جمشید پور پنج گزینه‌ای هستند که تا این لحظه مورد موافقت قرارگرفته و ۹ صبح شنبه هفته آینده این افراد جهت ارائه برنامه‌های خود در صحن شورا حضور پیدا می‌کنند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه اعضای شورا طی چند روز اخیر مشغول بررسی وضعیت گزینه‌های کاندید تصدی جایگاه شهردار رشت بودند بیان کرد: این امکان که بازهم به تعداد گزینه‌های کاندید جایگاه شهردار رشت اضافه شود وجود دارد و اعضای شورا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتوانند بهترین فرد را برای این جایگاه انتخاب کرده و به این خواسته به‌حق شهروندان جامعه عمل بپوشانند.

کدامیک شهردار رشت خواهند شد؛

فرامرز جمشیدپور ” سرپرست سابق شهرداری رشت ” که متولد شهرستان رودبار است و در کارنامه اش ۷ سال سابقه شهرداری رستم آباد و همچنین معاونت حمل ونقل مشاهده می شود.

رحیم شوقی، معاون عمرانی منطقه آزاد انزلی و برادر فرهاد شوقی عضو شورای چهارم و فرزند شهید است و مدیرکل دفتر فنی استانداری را در کارنامه دارد.

بهزاد افشار کارشناس ارشد علوم سیاسی است و از مهم‌ترین سوابق او می‌توان به مدیرکلی دفتر امور شوراهای شهر و روستاهای وزارت کشور اشاره کرد.

نام سیروس شفقی با فرمانداری گره‌ خورده است. فرماندار پیشین آستارا، رشت و کرج که در حدود ۷ سال به‌ عنوان شهردار تالش فعالیت داشته است.

ناصر حاج محمدی دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته برنامه‌ریزی محیط زیست است، وی در کارنامه خود مدیرکلی دفتر هماهنگی خدمات شهری اسلام‌شهر، مدیر دفتر فنی حوزه معاونت عمرانی شهرداری منطقه ۷ تهران را دارد و دارای چندین گواهینامه دوره‌های داخلی و بین‌المللی می‌باشد.

پنج کاندید نهایی قرار است تا روز شنبه هفته آینده در جلسه فوق العاده شورا، برنامه های خود را ارائه نمایند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار