همه سربازها برای فداکاری سر از پا نمی‌شناسند

سرباز شجاع حادثه تروریستی اهواز این روزها در کنار ارتش به کمک سیل‌زده ها آمده است

مجید رضایی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 آوریل 2019 | 14:37 ب.ظ
سرباز شجاع حادثه تروریستی اهواز این روزها در کنار ارتش به کمک سیل‌زده ها آمده است درفک خبر/ 31 شهریور ماه سال 97 هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد. روزی که صدای رگبار گلوله تروریست‌ها در گرمای آخرین روز تابستان همه نگاه‌ها را متوجه اهواز کرد. تصویر ماندگار این حادثه شجاعت سرباز جوانی بود که در آماج گلوله تروریست‌ها برای نجات جان مردم جانفشانی کرد و آنها را نجات […]

درفک خبر/ 31 شهریور ماه سال 97 هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد. روزی که صدای رگبار گلوله تروریست‌ها در گرمای آخرین روز تابستان همه نگاه‌ها را متوجه اهواز کرد.

تصویر ماندگار این حادثه شجاعت سرباز جوانی بود که در آماج گلوله تروریست‌ها برای نجات جان مردم جانفشانی کرد و آنها را نجات داد. تصویری از مجتبی محمدی سرباز شجاع تیپ ۹۲ نیروی زمینی ارتش درحالی که خود را سپر دختربچه‌ای کرده و او را از میان آتش گلوله‌ها نجات می‌دهد در بسیاری از روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های دنیا به ثبت رسید.

انتشار این عکس این واقعیت را به همه دنیا نشان داد که سربازان ایران برای نجات جان هموطنان و دفاع از خاک کشور از جان خودشان می‌گذرند. یادآوری آن لحظات برای مجتبی بسیار سخت بود. او لحظه تحویل سال جدید در کنار مزار محمد طاها در میمه اصفهان بود. پسربچه‌ای که در این حادثه تروریستی به شهادت رسید و مجتبی قبل از شهادت محمد طاها او را در آغوش کشید و از میان رگبار تروریست‌ها به نقطه امن منتقل کرد.

با او که یکی از چهره‌های برتر سال 97 از سوی مردم انتخاب شد همکلام شدیم تا از آن لحظات دلهره حمله تروریست‌ها به رژه نیروهای مسلح و کمک‌رسانی که این روزها به سیل‌زده‌های استان خوزستان انجام می‌دهد بگوید./ ایران عصر

مصاحبه کامل:

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار