ستاره رودباری تیم ملی ایران درخشش خود را از دست داده است!

جهانبخش به رکورد منفی یک سال بدون گل میرسد؟!

احمدی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 17 آوریل 2019 | 08:59 ق.ظ
جهانبخش به رکورد منفی یک سال بدون گل میرسد؟! درفک خبر/دیشب در دیداری معوقه از سری رقابت‌های جزیره، تیم برایتون میزبان کاردیف بود این تیم در حضور ۷۰ دقیقه‌ای بازیکن ایرانی خود با دو گل مغلوب حریف ولزی شد تا هم خودش بیش از پیش خطر سقوط به چمپیون شیب را احساس کند و هم روند ناکامی جهانبخش در گلزنی ادامه پیدا کند. آخرین گلزنی […]

درفک خبر/دیشب در دیداری معوقه از سری رقابت‌های جزیره، تیم برایتون میزبان کاردیف بود این تیم در حضور ۷۰ دقیقه‌ای بازیکن ایرانی خود با دو گل مغلوب حریف ولزی شد تا هم خودش بیش از پیش خطر سقوط به چمپیون شیب را احساس کند و هم روند ناکامی جهانبخش در گلزنی ادامه پیدا کند.

آخرین گلزنی علیرضا جهانبخش در اروپا به حدود یک سال قبل برمی گردد. ۱۵ اردیبهشت سال گذشته در جریان دیدار هفته پایانی رقابت‌های اردیویسه هلند و برد ۶ گله آلکمار مقابل زووله، وینگر تیم ملی ایران در آن بازی هتریک کرد و عنوان آقای گلی لیگ هلند را به دست آورد. بعد از آن بود که رسانه‌ها از احتمال یک ترانسفر بزرگ برای این مهاجم ۲۵ ساله خبر دادند.

در نهایت، اما جهانبخش راهی جزیره شد و به برایتون پیوست. اما اوضاع خوب پیش نرفت و با گذشت ۸ ماه از پیوستنش به این تیم هنوز موفق به گلزنی نشده است.

مهاجم گیلانی، هفته قبل در گفتگویی زنده با یک برنامه تلویزیونی، مصدومیت‌های پرتعدادش در این فصل و غیبت چند هفته‌ای خود به خاطر جام ملت‌ها را دلیل اصلی ناکامی اش در انگلیس عنوان کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار