مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار در گزارش عملکردی وروزی اظهار کرد؛؛

در برنامه سلامت نوروزی 3133 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم شد

صابر کریمی ویشانی
تاریخ انتشار: دوشنبه 15 آوریل 2019 | 15:16 ب.ظ
در برنامه سلامت نوروزی 3133 کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی معدوم شد ‍ عملکرد کارشناسان بهداشت محیط در ایام نوروز مطلوب بود. مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار طی مصاحبه با واحد روابط عمومی،عملکرد کارشناسان بهداشت محیط را در ایام نوروز 98 مطلوب ارزیابی کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار،دکتر صمد بختیار – […]

‍ عملکرد کارشناسان بهداشت محیط در ایام نوروز مطلوب بود.

مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار طی مصاحبه با واحد روابط عمومی،عملکرد کارشناسان بهداشت محیط را در ایام نوروز 98 مطلوب ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار،دکتر صمد بختیار – مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار اظهار داشت:

تعداد بازرسی بهداشت محیط از مراکز تهیه ،توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی در برنامه سلامت نوروزی 3369 مورد و 283 مورد بازدید از منابع آب داشته اند.

دکتر صمد بختیار بیان کرد:

مقدار مواد غذایی غیربهداشتی معدوم شده در برنامه سلامت نوروزی 3133 کیلوگرم است و در این مدت تعداد موارد سنجش با تجهیزات پرتابل بازرسی نیز 1547 مورد بوده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان رودبار افزود:115مورد معرفی متخلف به مراجع قضایی و 214 مورد اخطاریه غیربحرانی صادر گردید و4 مورد نانوایی ،5 مورد رستوران و یک مورد کارگاه شیرینی پزی تعطیل و 59 دستگاه یخچال و سردخانه به دلیل عدم چیدمان مناسب و دمای نامطلوب غیرفعال شدند. وی گفت :239 مورد نمونه برداری از مواد غذایی سنتی و صنعتی،213 مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی و همچنین 4110 مورد سنجش کلر آزاد باقیمانده آب شرب انجام شده است و تعداد کارت بهداشت صادر شده جهت متصدیان و شاغلین در اماکن عمومی و مراکز تهیه ،توزیع و فروش مواد غذایی 261 مورد بوده است و به 4 مورد شکایت سامانه 190 و 7 مورد گزارش متفرقه رسیدگی شد.

دکتر صمد بختیار در پایان ضمن بیان نقش بی بدیل واحد بهداشت محیط در پیشگیری و حفظ سلامت آحاد جامعه، از تلاشهای ارزنده بازرسان بهداشت محیط در برنامه سلامت نوروزی تقدیر و تشکر کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار