محمد اسماعیل سعیدی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

وضعیت معیشتی بازنشستگان روز به روز بدتر می‌شود

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آوریل 2019 | 17:56 ب.ظ
وضعیت معیشتی بازنشستگان روز به روز بدتر می‌شود سعیدی: وضعیت معیشتی بازنشستگان روز به روز بدتر می‌شود نماینده مردم تبریز در مجلس به رئیس جمهور تذکر داد: لزوم عنایت ویژه به حل مشکل حقوق و دریافتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران احساس می‌شود، وضعیت معیشتی این عزیزان روز به روز بدتر می شود. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،محمد اسماعیل سعیدی در تذکری […]

سعیدی: وضعیت معیشتی بازنشستگان روز به روز بدتر می‌شود

نماینده مردم تبریز در مجلس به رئیس جمهور تذکر داد: لزوم عنایت ویژه به حل مشکل حقوق و دریافتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران احساس می‌شود، وضعیت معیشتی این عزیزان روز به روز بدتر می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ،محمد اسماعیل سعیدی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت مطالبات فرهنگیان و حق التدریسی‌ها و تدوین سریع آئین نامه استخدامی حق التدریس‌ها شد و افزود:
قانون این کار در مجلس تصویب شده اما آئین نامه آن متاسفانه هنوز در کوچه و پس‌کوچه‌های وزارتخانه می‌چرخد و به نتیجه مشخصی نرسیده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار مساعدت وزیر ارتباطات در پرداخت حق و حقوق دفاتر کارگزاران روستاییِ مخابرات به ویژه نیروهای بازنشسته و ایثارگر مخابرات شد و افزود:
با وجود برگزاری چندین جلسه هیچ اقدامی برای حل مشکل این عزیزان شده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار