در پی نارضایتی مردم رشت؛

سه عضور شورای شهر رشت به درب های خروجی نزدیکتر شدند/ شفیعی، چهره آشنای دانشگاهی، عضو شورای شهر رشت میشود؟

احمدی خولکی
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آوریل 2019 | 09:30 ق.ظ
سه عضور شورای شهر رشت به درب های خروجی نزدیکتر شدند/  شفیعی، چهره آشنای دانشگاهی، عضو شورای شهر رشت میشود؟ درفک خبر شورای شهر رشت در حالی دومین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد که عدم انتخاب بیش از هشت ماهه شهردار رشت و ردصلاحیت سه شهردار منتخب توسط وزارت کشور نارضایتی های عمومی بسیاری را ایجاد کرده است و افکار عمومی از روند این شورا رضایت چندانی ندارد. یازده عضو شورا که […]

درفک خبر شورای شهر رشت در حالی دومین سال فعالیت خود را پشت سر می گذارد که عدم انتخاب بیش از هشت ماهه شهردار رشت و ردصلاحیت سه شهردار منتخب توسط وزارت کشور نارضایتی های عمومی بسیاری را ایجاد کرده است و افکار عمومی از روند این شورا رضایت چندانی ندارد. یازده عضو شورا که اکثریت آن ها از دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا تشکیل شده اند نتوانسته اند اتحاد عمل مناسبی در روند کاری خود ایجاد کنند و مشخص نیست که چنین روندی به کجا ختم می شود.

ولی آن چه سال ۹۸ را در مورد شورای شهر رشت متمایز می کند این نکته است که با خروج احتمالی سه عضو شورا شاهد دگرگونی نسبی در این شورا خواهیم بود. امیرحسین علوی (رئیس شورا) و حجت جذب(رئیس کمیسیون برنامه و بودجه) به احتمال زیاد طی روزهای آینده برای امکان حضور در انتخابات مجلس از عضویت خود استعفاء می دهند و حامد عبداللهی(رئیس کمیسیون ترافیک) نیز به عنوان گزینه جدی ریاست سازمان شهرک های صنعتی و مدیرعاملی دخانیات گیلان مطرح است.

با خروج این سه عضو شورا گزینه های علی البدل جایگزین خواهند شد. در حال حاضر فرانک پیشگر، سیدشمس شفیعی و سینا مقدادی در لیست انتظار برای ورود به شورا هستند و در صورت خروج هر عضو یک نفر از آن ها به ترتیب وارد می شوند. البته گفته می شود فرانک پیشگر چندان علاقه ای برای بازگشت دوباره شورا ندارد و احتمال دارد عطای ورود دوباره به شورا را به لقایش ببخشد.

در صورت عدم حضور پیشگر به شورا، سه عضو علی البدل باقی خواهند ماند که هر سه در لیست امید انتخابات سال ۹۶ قرار دارند. اسماعیل عبداللهی، عبدالرضا بی آزار و عبدالرضا ابراهیمی سه عضو انتهایی علی البدل  شورای شهر رشت هستند که حضورشان به طور کل معادله فعلی شورا را دچار تغییر خواهد کرد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار