در سفر فرماندار رودبار به بخش خورگام عنوان شد:

خورگام زیر ذربین مسئولین شهرستان/برای توسعه خورگام در بخش های مختلف برنامه هایی در حال تدوین است/دغدغه ما دغدغه مردم است/به زودی خورگام به بخش سبز تبدیل خواهد شد.

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 14 آوریل 2019 | 07:31 ق.ظ
خورگام زیر ذربین مسئولین شهرستان/برای توسعه خورگام در بخش های مختلف برنامه هایی در حال تدوین است/دغدغه ما دغدغه مردم است/به زودی خورگام به بخش سبز تبدیل خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،محمدصالح ضیائی در جریان سفر خود به بخش خورگام شهرستان رودبار، ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی، اظهار کرد: دشمن با این کار نهایت عجز و ناتوانی خود را در برابر اقتدار جمهوری اسلامی نشان داد. وی از […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر،محمدصالح ضیائی در جریان سفر خود به بخش خورگام شهرستان رودبار، ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی، اظهار کرد: دشمن با این کار نهایت عجز و ناتوانی خود را در برابر اقتدار جمهوری اسلامی نشان داد.

وی از جمله اهداف سفر خود به بخش خورگام را آشنایی با مسائل و مشکلات مردم دانست و افزود: خورگام از سالیان دور به عنوان مرکز تولید غلات استان گیلان شناخته می شود.

فرماندار رودبار گردشگری و بوم گردی، کشاورزی و صنعت و معدن را اولویت های توسعه خورگام دانست و تصریح کرد: برای توسعه خورگام در بخش های مختلف برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در حال تدوین است.

ضیائی با بیان اینکه وحدت و انسجام مردم خورگام نقش بسزایی در روند توسعه این بخش خواهد داشت، گفت: مدیران شهرستان باید با روحیه جهادی و استفاده حداکثری از ظرفیت ها برای توسعه برنامه ریزی داشته باشند و در عمل در کنار مردم قرار بگیرند؛ نه در شعار.

وی هرگونه قصور و کوتاهی از مدیران ذی ربط را غیر قابل پذیرش دانست و عنوان کرد: منابع طبیعی یکی از ویژگی های خورگام است و لذا مدیران در برنامه ریزی ها حفاظت از منابع طبیعی را مد نظر قرار دهند.


منوچهر جمالی، نماینده مردم شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی نیز، ضمن محکوم کردن حرکت خصمانه آمریکا علیه سپاه و ابراز تاسف از وقوع سیل در کشور، خاطرنشان کرد: بی تردید با کشف استعدادها و توسل به نیروهای بومی می توان در راستای رفع عقب ماندگی ها حرکت کرد و مسیر پیشرفت و توسعه را با سرغت طی کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاهد رشد چشمگیری در شاخص های زیرسازی از جمله آبرسانی و گازرسانی و راه سازی و… در کشور هستیم، تاکید کرد: بخش خورگام نیز با همدلی و اتحاد و یکصدایی می تواند از رشد و توسعه برخوردار شود.

جمالی از بزرگان محلی خواست در کاهش اختلافات گام مثبت بردارند و به ترویج وحدت و همگرایی بپردازند و عنوان کرد: دغدغه ما دغدغه مردم است و لذا نباید با پرداختن به مسائل کوچک از کارهای بزرگ غافل شویم.


محمود تاجی، بخشدار خورگام نیز در ادامه، به ارائه گزارشی از عملکرد دستگاه های مختلف در این بخش پرداخت و اظهار کرد: با تکیه بر قابلیت های این منطقه در جهت جذب گردشگر می توانیم به رونق روستا و در نهایت افزایش تولید محولات دست پیدا کنیم.

وی از پایان پروژه گازرسانی بخش خورگام در نیمه اول سال ۹۸ خبر داد و گفت: به زودی خورگام به بخش سبز تبدیل خواهد شد.

تاجی با اشاره به مشکلات موجود در بخش آسفالت راه های دسترسی، احداث ایستگاه هواشناسی، ایمن سازی راه ها، گلنگ زنی سد صیقلده، بازنگری در طرح هادی، خانه ورزش و جوانان، اداره ثبت احوال و…، خواستار برطرف شدن آن با کمک مسئولان شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار