ضوابط و مقررات تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور اعلام شد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 13 آوریل 2019 | 08:10 ق.ظ
ضوابط و مقررات تردد مشمولان غایب ایرانی مقیم خارج از کشور اعلام شد درفک خبر/جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: کلیه مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که حداقل سه سال در خارج از کشور اقامت داشته‌اند می‌توانند تا پایان سال ۱۴۰۰، هر سال حداکثر دو بار و مجموعاً به مدت سه ماه به داخل کشور تردد کنند. مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که بیش از ۸ […]

درفک خبر/جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا: کلیه مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که حداقل سه سال در خارج از کشور اقامت داشته‌اند می‌توانند تا پایان سال ۱۴۰۰، هر سال حداکثر دو بار و مجموعاً به مدت سه ماه به داخل کشور تردد کنند.

مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور که بیش از ۸ سال غیبت دارند و نتوانستند از طریق قانون جریمه مشمولان غایب؛ وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند نیز می‌توانند با استفاده از تسهیلات فوق به کشور تردد کنند.

مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور برای دریافت مجوز تردد، می‌بایست به نمایندگی دولت جمهوری اسلامی ایران در کشور محل اقامت مراجعه و گذرنامه آنان پس از احراز شرایط، ممهور به مهر تردد با عنوان اجازه تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور شود.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار