رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار خبر داد:

با انتخاب پیمانکار جدید، طرح آبخیزداری در بیورزین لوشان بار دیگر از سر گرفته شد.

مجید رضایی
تاریخ انتشار: شنبه 13 آوریل 2019 | 06:21 ق.ظ
با انتخاب پیمانکار جدید، طرح آبخیزداری در بیورزین لوشان بار دیگر از سر گرفته شد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار گفت: با انتخاب پیمانکار پروژه آبخیزداری رزان بیورزین، ادامه اجرای طرح آبخیزداری در بیورزین از سر گرفته می شود. امیدی با اعلام این خبر بیان داشت: در اولین اقدام مقرر گردید که پیمانکار محترم نسبت به مرمت رسوب گیر سنگ ملاتی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار گفت: با انتخاب پیمانکار پروژه آبخیزداری رزان بیورزین، ادامه اجرای طرح آبخیزداری در بیورزین از سر گرفته می شود.

امیدی با اعلام این خبر بیان داشت: در اولین اقدام مقرر گردید که پیمانکار محترم نسبت به مرمت رسوب گیر سنگ ملاتی که ترانشه پایین دست جاده جیرنده را تهدید می کند را بازسازی نماید.

وی افزود: رسوب گیر بیورزین در جریان بارش های فروردین ماه از رسوب گذاری بیش از هزار مترمکعب رسوبات شنی به رودخانه شاهرود و پشت سد منجیل جلوگیری نمود. بدلیل نزدیکی بند رسوب گیر به جاده امکان استخراج مواد معدنی رسوب گذاری شده وجود دارد. در آینده نزدیک بهره برداری معدن ایجاد شده با اخذ مجور و از طرق قانونی انجام می شود. قرار است درآمد حاصله صرف عملیات آبخیزداری حوزه های بحرانی رودبار شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار