امام جمعه شهرستان رودبار در خطبه نماز جماعت این هفته شهرستان:

پای صدا و سیما در معرفی الگوهای دینی می لنگد/ اگر ترسوهای زمان امام(ره) ناو آمریکا را در خلیج فارس زده بودند الان آمریکا جسارت نمی کرد

M.R.M
تاریخ انتشار: جمعه 12 آوریل 2019 | 14:37 ب.ظ
پای صدا و سیما در معرفی الگوهای دینی می لنگد/ اگر ترسوهای زمان امام(ره) ناو آمریکا را در خلیج فارس زده بودند الان آمریکا جسارت نمی کرد درفک خبر/ حجت الاسلام والمسلین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی در مصلی امام‌خمینی(ره) رودبار برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان، گفت: یک جوان طراز انقلاب باید الگویش علی اکبر(ع) باشد‌. خطیب جمعه رودبار با بیان اینکه صدا وسیما […]

درفک خبر/ حجت الاسلام والمسلین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه رودبار که با حضور نمازگزاران ولایی در مصلی امام‌خمینی(ره) رودبار برگزار شد، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت علی اکبر(ع) روز جوان، گفت: یک جوان طراز انقلاب باید الگویش علی اکبر(ع) باشد‌.

خطیب جمعه رودبار با بیان اینکه صدا وسیما در معرفی الگوهای دینی موثر است، ادامه داد: صدا وسیما در معرفی الگوهای دینی پایش می لنگد و الگوهایی معرفی می کند که نشان از دینداری در آن نیست.

وی با اشاره به حرکت خصمانه ترامپ و دولت آمریکا نسبت به سپاه پاسداران، بیان داشت: مشکل آمریکا بحث هسته ای، برجام،سپاه و ارتش نیست، آمریکا با اصل نظام مشکل دارد.

حجت الاسلام سیدمحمدی، ادامه داد: وقتی آمریکایی ها ضربه شست و سیلی سپاه را احساس کردند و دیدند نزدیکی مقر آنها موشک نقطه زن سپاه فرود آمد به لرزه افتادند.

وی تصریح کرد: اگر ترسوهای زمان امام(ره) که در جنگ مسئولیت داشتند و افتخار پایان جنگ رو به نام خود ثبت کردند ناو امریکایی را در خلیج فارس زده بودند الان آمریکا دست درازی نمی کرد.

حجت الاسلام سیدمحمدی بیان داشت: امروز سازمان هوا و فضای سپاه شهرک های موشکی آماده شلیک دارد که آمریکا از آن واهمه دارد.

وی در ادامه از بسیج، حوزه، علمیه، نیروی انتظامی و ارتش و سپاه که در سیل اخیر به امداد سیل زده گان شتافتند تشکر کرد و از مردم رودبار خواست همانند سی سال قبل در زلزله مردم کشور به امدادشان شتافتند الان مردم باید جبران کنند و دست سیل زده گان را بگیرند./ زیتون خبر

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار