گام هنری عکاس گیلانی برای کمک به سیل زدگان؛

نوده، برای ساختن ایران دوربین به دست میشود!

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 11 آوریل 2019 | 19:43 ب.ظ
نوده، برای ساختن ایران دوربین به دست میشود! گام هنری عکاس گیلانی برای کمک به سیل زدگان به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مصطفی نوده از عکاسان حرفه ای گیلان با شعار ‘ ایران غرق محبت می شود ‘به نفع سیل زدگان در پایتخت، نمایشگاه عکس برپا می کند. مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن اعلام این […]

گام هنری عکاس گیلانی برای کمک به سیل زدگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ مصطفی نوده از عکاسان حرفه ای گیلان با شعار ‘ ایران غرق محبت می شود ‘به نفع سیل زدگان در پایتخت، نمایشگاه عکس برپا می کند.
مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ضمن اعلام این خبر افزود: یاری رسانی به همنوع ویژگی مردمان سرزمینمان است که هرفرد با آنچه در توان دارد به یاری رسانی هموطنان آسیب دیده می شتابد.
قاسم مصفا روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نمایشگاه عکس «مصطفی نوده» هنرمند جوان رودباری به نفع سیل‌زدگان اخیر روزهای 22 و 23 فروردین ماه جاری در پایتخت برگزار می شود.
وی اظهار داشت: چندی پیش عکسی از مصطفی نوده عکاس گیلانی با عنوان ‘ مسیر’ بر روی جلد کتاب جشنواره بین المللی 35 Awards در روسیه قرار گرفت.
وی ادامه داد: نمایشگاه عکس مصطفی نوده با حضور خود این عکاس گیلانی برگزار خواهد شد و تمامی عواید حاصل از فروش آثار از طریق موسسه مردم‌نهاد مهرگیتی به مناطق سیل‌زده کشورمان اختصاص خواهد یافت.
مصطفی نوده متولد سال 1359 است و عکاسی حرفه ای را از سال 1390 شروع کرده و از سال 95 در جشنواره های خارجی شرکت کرده و تاکنون موفق به دریافت چندین جایزه و موفقیت بین المللی شده است. نوده عضو انجمن عکاسان ایران ، عضو فدراسیون بین المللی هنر عکاسی FIAP و عضو باشگاه عکاسان جوان نیز هست.
نمایشگاه یادشده از ساعت 9 تا 19 روزهای مذکور در گالری موسسه مردم نهاد مهرگیتی، شهرک غرب، فاز 6، ایوانک غربی، گل‌افشان شمالی، کوچه دوم، پلاک 20 برپا خواهد شد.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار