فرماندار شهرستان رودبار در جمع بزرگان و معتمدین دهستان بلوکات اظهار داشت:

با همکاری تمامی مدیران،مسئولین ، اقدامات ارزشمندی را در راستای عمران و آبادانی سرزمین صلح و دوستی به منصه ظهور خواهیم رساند.

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 7 آوریل 2019 | 18:40 ب.ظ
با همکاری تمامی مدیران،مسئولین ، اقدامات ارزشمندی را در راستای عمران و آبادانی سرزمین صلح و دوستی به منصه ظهور خواهیم رساند. اختصاصی درفک خبر فرماندار رودبار در نشست صمیمی جمعی از اهالی خونگرم دهستان بلوکات: توسعه زیرساخت ها و رفع موانع ارتباط مستقیمی با پیشرفت در حوزه بومگردی و گردشگری دارد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار شهرستان رودبار در جمع بزرگان و معتمدین دهستان بلوکات با تبریک فرارسیدن ماه مبارک شعبان؛رفع مشکلات روستاها […]

اختصاصی درفک خبر

فرماندار رودبار در نشست صمیمی جمعی از اهالی خونگرم دهستان بلوکات:

توسعه زیرساخت ها و رفع موانع ارتباط مستقیمی با پیشرفت در حوزه بومگردی و گردشگری دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ فرماندار شهرستان رودبار در جمع بزرگان و معتمدین دهستان بلوکات با تبریک فرارسیدن ماه مبارک شعبان؛رفع مشکلات روستاها را از الویت خواند و افزود:

نگاه ویژه ای به دهستان بلوکات داریم و امیدواریم در راستای سیاست های دولت محترم،عقب ماندگی ها را جبران نماییم.

محمدصالح ضیایی در ادامه بیان داشت :

پیشرفت و توسعه شهرستان رودبار را از لیافو تا نوده و قلعه کول تا پاچنار پیگیری می کنیم و در راستای سیاستها و تدابیر دولت تلاش می کنیم توزیع اعتبارات و توسعه همراه با عدالت باشد و عقب ماندگیهای شهرستان و دهستان بلوکات را بهبود بخشیم.

وی افزود: دوماه قبل از معارفه در بازدید میدانی از روستاها و مطالعه شهرستان رودبار، ارزیابی و رصد لازم را در این زمینه کرده ام، مشکلات زیاد است با به کارگیری تجربه در سه استان تهران، البرز و سمنان و توان و همکاری مدیران و رؤسای ادارت و نهادها سعی می کنیم در طول دوران خدمت گام هایی را برای عمران و آبادانی برداریم.

فرماندار رودبار خاطر نشان کرد:
بر اساس راهبردهای توسعه گردشگری، کشاورزی و صنعت و معدن برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نیل به این اهداف را تا بیست روز آینده به استاندار گیلان جهت دستورات لازم برای اقدام تحویل خواهیم داد.

محمد صالح ضیایی تصریح کرد: با هدف رونق اشتغال که از دغدغه های جدی دولت است طرح اشتغالزایی بوم گردی را با توجه به مواهب طبیعی زیبا و قابلیتهای دهستان درفک که با استقبال اهالی توام گشته است؛ تقویت می کنیم.

ضیایی با ابراز اینکه با تدوین برنامه ریزی صحیح باید به توسعه بومگردی در این شهرستان پرداخته شود اظهار کرد:
توسعه زیرساخت ها و رفع موانع ارتباط مستقیمی با پیشرفت در حوزه بومگردی و گردشگری دارد .نگاه ویژه ما به ایجاد اشتغال پایدار است. در همین خصوص برنامه های پیشنهادی و جمع بندی شده شهرستان رودبار را ظرف ۲۰ روز آینده به استانداری تحویل میدهیم

وی در ادامه در خصوص خسارات سیل اخیر اظهار داشت:
در مراحل نخست بارش باران با تشکیل شورای مدیریت بحران شهرستان به پایش و رصد وضعیت پرداختیم و اقدامات لازم را انجام دادیم ولی بارش سنگین طغیان رودخانه ها را موجب گردید و ورودی آب سد سفیدرودکه در هشتم فروردین 130 متر مکعب بر ثانیه بود در دوازدهم فروردین به نهصد متر مکعب بر ثانیه رسید و سیل در مناطق مختلف شهرستان رودبار بیش از دویست میلیارد ریال خسارت به بار آورد.

ضیایی افزود: در بازدید میدانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار از مناطق سیل زده تمهیدات لازم جهت اقدامات مربوط به رفع مشکلات اندیشیده شد که در این راستا هم استاندار گیلان دستورات لازم را برای احداث پل کنارگذر لوشان را صادر کرد.

فرماندار رودبار همچنین گفت: به دستور استاندار سه دستگاه بیل مکانیکی برای ترمیم و بازگشایی سردهنه ها در اختیار شهرستان قرار می گیرد.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در رودبار تصریح کرد:
بدلیل خسارت وارده سیل بر پل لوشان ، به هیچ خودروی باری با محموله بالای ۴۰تن اجازه تردد نمی دهیم

ضیایی، در خصوص توسعه دهستان بلوکات گفت:
برای راه اندازی شرکت های تعطیل و نیمه تعطیل تمام تلاشمان را بکار خواهیم گرفت
کارهای اولیه واگذاری شرکت کفش گنجه و معدن سنگرود انجام شده است ، امروز تا فردا پس از بازدیدهای مستمر واگذاری شرکت گنجه به بخش خصوصی با شرایط مناسب انجام خواهد شد و متعاقبا برای معدن سنگرود نیز همین روند را اجرایی میکنیم

وی در پایان با اشاره به اینکه برای اولین بار است در طول تاریخ ۴۰ساله انقلاب نماینده عالی دولت (فرماندار) از بلوکات است ،اظهار کرد :

تمام تلاشمان بر این است که با همکاری تمامی مدیران،مسئولین و وحدت و مودت مردمان شهیدپرور شهرستان رودبار، اقدامات ارزشمندی را در راستای عمران و آبادانی سرزمین صلح و دوستی به منصه ظهور رسانیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار