محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست معاونین فرماندار گفت:

برای نیل به راهبردهای سه گانه توسعه شهرستان باید ادارات پای کار باشند

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 6 آوریل 2019 | 09:45 ق.ظ
برای نیل به راهبردهای سه گانه توسعه شهرستان باید ادارات پای کار باشند به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست معاونین فرماندار گفت: برای نیل به راهبردهای سه گانه امسال شهرستان رودبارادارات به صورت جدی پای کار باشند. وی افزود: تلاش و کار مضاعف و همه جانبه دستگاههای مرتبط و متولی همراه با هم افزایی دیگر دستگاهها در راستای توسعه گردشگری،کشاورزی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در نشست معاونین فرماندار گفت: برای نیل به راهبردهای سه گانه امسال شهرستان رودبارادارات به صورت جدی پای کار باشند.
وی افزود: تلاش و کار مضاعف و همه جانبه دستگاههای مرتبط و متولی همراه با هم افزایی دیگر دستگاهها در راستای توسعه گردشگری،کشاورزی و صنعت و معدن باید پرنشاط و با انگیزه باشد.
فرماندار خاطر نشان کرد: اقدامات در این سه حوزه تؤام با بهره گیری از سرمایه ها و منابع انسانی شهرستان رودبار می تواند تحقق رونق اقتصادی را در این شهرستان سهل الوصول تر نماید.
ضیایی گفت: مواهب طبیعی، ظرفیتهای مساعد و مناسب کشاورزی با بازدهی مناسب وکیفیت مطلوب تولید، انرژی، صنایع و معادن، سدهای سفیدرود و آیت الله بهجت شهربیجار، کارخانه 4000 تنی سیمان، شهرک صنعتی لوشان، استقرار در مسیر آزاد راه و راه آهن رشت-قزوین از جمله قابلیت های شهرستان رودبار است که می تواندگام های توسعه و عمران را تسریع نماید.
وی یادآور شد: از فرصت محدود خدمتگزاری باید استفاده کنیم و با ایمان و اعتقاد توانمندیهای موجود و عظیم شهرستان را به سمت و سوی مناسب کار و تلاش هدایت نمائیم.
فرماندار رودبار تصریح کرد: مدیران با تقویت و تلاش بیشتر کارها را به پیش ببرند و با بررسی های مستمر و متوالی موانع و دلایل رکود اقدامات و کارها را برار رفع آن به فرمانداری اعلام دارند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار