فرمانده سپاه شهرستان رودبار خبر داد:

در راستای حمایت و کمک به مردم سیل زده گلستان، مردم شهرستان رودبار ۶۵۰ میلیون به سیل‌زدگان کمک کردند.

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 4 آوریل 2019 | 09:28 ق.ظ
در راستای حمایت و کمک به مردم سیل زده گلستان، مردم شهرستان رودبار ۶۵۰ میلیون به سیل‌زدگان کمک کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ پاسدار جاوید فلاح با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده توسط پایگاه‌های بسیج در سطح روستاها و شهرها اظهار کرد: ارزش ریالی کمک‌های مردمی شهرستان به بیش از ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد. وی با اشاره به اینکه تاکنون مبلغی بالغ‌بر ۱۵ میلیون تومان نیز از طریق کمک‌های […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ سرهنگ پاسدار جاوید فلاح با اشاره به ارسال کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌شده توسط پایگاه‌های بسیج در سطح روستاها و شهرها اظهار کرد: ارزش ریالی کمک‌های مردمی شهرستان به بیش از ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مبلغی بالغ‌بر ۱۵ میلیون تومان نیز از طریق کمک‌های مردمی به‌صورت نقدی دریافت شده که در حساب‌های اعلام‌شده سازمان بسیج واریز شده است تصریح کرد: اقلام ارسال‌شده از قبیل تلویزیون، گاز رومیزی و فردار، پتو، فرش و قالیچه، موکت، برنج، کنسرو ماهی و لوبیا، لباس، روغن خوراکی، حبوبات و سویا و ماکارونی و انواع لوازم بهداشتی و شوینده، کفش، روفرشی، پوشک بچه، آب‌معدنی کوچک و بزرگ به سیل‌زدگان از طریق پایگاه‌های بسیج شهرستان جمع‌آوری‌شد.

فرمانده سپاه شهرستان رودبار با تقدیر از اقدامات صورت گرفته از سوی مرکز آموزش تفنگداران دریایی منجیل، منطقه انتظامی شهرستان و هلال‌احمر شهرستان، ادارات کمیته امداد امام (ره) و تعدادی از شرکت‌ها و مؤسسات برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، گفت: هنوز در ابتدای راه هستیم و انتظار می‌رود مردم عزیز کمک‌های انسان دوستانه خود را به‌صورت نقدی به متولیان امر در بسیج، هلال‌احمر و کمیته امداد امام (ره) جهت تهیه اقلام ویژه و ضروری واریز و یا تحویل دهند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار