ضیایی در دیدار با اصحاب رسانه خبرداد؛

بعداز 26سال پیرترین پروژه عمرانی شهرستان رودبار ساخته می شود

رحمانی پور
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 23 ژانویه 2018 | 09:20 ق.ظ
بعداز 26سال پیرترین پروژه عمرانی شهرستان رودبار ساخته می شود بعداز26سال پیرترین پروژه عمرانی شهرستان رودبار ساخته می شود رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گفت:مجتمع سینمایی ایثارگران منجیل پیرترین پروژه عمرانی کشور است که بعداز 26 سال ساخته وبه بهره برداری می رسد. خشنود ضیایی ،درنشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان در راستای انجام فعالیت وعملکرد اداره ارشاد اسلامی شهرستان رودبار اظهار کرد:یکی از اقدامات […]

بعداز26سال پیرترین پروژه عمرانی شهرستان رودبار ساخته می شود

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی گفت:مجتمع سینمایی ایثارگران منجیل پیرترین پروژه عمرانی کشور است که بعداز 26 سال ساخته وبه بهره برداری می رسد.
خشنود ضیایی ،درنشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان در راستای انجام فعالیت وعملکرد اداره ارشاد اسلامی شهرستان رودبار اظهار کرد:یکی از اقدامات جدیدی که با کمک نماینده وفرماندار و معاونت عمرانی شهرستان واداره کل ارشاد اسلامی استان در راستای پیشرفت وارتقاع کار فرهنگی در سطح شهرستان صورت گرفته،تکمیل پروژه سینمایی ایثارگران منجیل بعداز 26 سال است که کلنگ این پروژه در سال69 زده شد.

وی افزود:مجتمع سینمایی منجیل از پیرترین پروژه های عمرانی کشور است که امید واریم با همکاری ومساعدت های مسولین شهرستانی واستانی این پروژه فرهنگی تا هفته دولت سال اینده به بهره برداری برسدتا مردم شهرستان بتوانند از خدمات ان بهره مند شوند.
ضیایی،با بیان اینکه اداره ارشاد اسلامی شهرستان با توجه به منابع انسانی ومالی محدوددر راستای انجام کارهای فرهنگی وخدماتی اقدامات چشمگیری داشته است گفت: ما توانسته ایم طی سالهای گذشته با منابع انسانی ومالی محدود اقداماتی خوبی در شهرستان از قبیل تجلیل از مفاخر هنرمندان برای اولین بار،برگزاری 6دوره امتحان انجمن خوشنویسی،برگزاری مسابقات قرانی ،برپایی جنگ های شادی،نمایشگاه کتاب،عکس،خوشنویسی،هنرهای تجسمی در ایام ومناسبت ها خاص سال ،چاپ 4کتاب از اثار نویسندگان شهرستان ،اجرای کنسرت و….را در سطح شهرستان رودبار با همکاری وتعامل ادارات ونهادهای فرهنگی شهرستان داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه تمام هنرمندان وخبرنگاران شهرستان دارای شناسنامه هنری می باشند تصریح کرد:ما تا به امروز در سطح شهرستان 100 نفرنویسنده،62 نفرشاعر،30 نفر هنرمند رشته موسیقی ،6نفر کارگردان ،42نفر هنرمندبازیگر،37خبرنگار،70نفر هنرمند خوشنویس از پایه تا سطح بالاو250 نفر قاری قران داریم که همه این افراد در شاخه های هنری خود شناسایی شده اند وبرای انها شناسنامه هنری صادر گردیده است.
رئس اداره ارشاد اسلامی رودبار بیان کرد:در سطح شهرستان ما در حال حاضر 15سایت خبری داریم که از این رقم 7 سایت تا کنون موفق به در یافت مجوز از اداره ارشاد شده اند وسه سایت هم مسدود وغیر فعال می باشند و5 سایت هم در دست اقدام برای اخذ مجوز هستندکه در حال حاضر 12 سایت خبری می توانند در شهرستان به طور قانونی فعالیت داشته باشند.


ضیایی اضافه کرد:از دیگر اقدامات اداره ارشاد اسلامی در سطح شهرستان برگزاری کلاسهای دروره اموزشی برای دانش اموزان رشته کامپیوتر در شهر رستم اباد است که قبلا این دانش اموزان برای فراگیری ار دوره های اموزشی مجبور بودند از دورترین نقطه شهرستان به رشت بروندکه خود نوعی مشکل برای دانش اموزان بود.
گفتنی است که در این نشست هریک از خبرنگاران حاضر نظرات خود را در راستای مشکلات خود وشهرستان بیان کردند.
✍علیرضا رحمانی پور

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار