لیگ دسته دوم فوتبال ایران؛

تیم داماش گیلان با شکست مقابل سردار بوکان به مرحله پلی آف رسید

مجید رضایی
تاریخ انتشار: یکشنبه 31 مارس 2019 | 14:42 ب.ظ
تیم داماش گیلان با شکست مقابل سردار بوکان به مرحله پلی آف رسید درفک خبر/ در هفته ۲۴ لیگ دسته دوم فوتبال ایران در گروه الف تیم فوتبال داماش در ورزشگاه سردار جنگل میزبان تیم سردار بوکان بود که در پایان با یک گل مغلوب شد و اولین شکست خانگی خود را تجربه کرد. حسین حمیدی دقیقه ۱۳ تک گل این بازی را به ثمر رساند. داماش با […]

درفک خبر/ در هفته ۲۴ لیگ دسته دوم فوتبال ایران در گروه الف تیم فوتبال داماش در ورزشگاه سردار جنگل میزبان تیم سردار بوکان بود که در پایان با یک گل مغلوب شد و اولین شکست خانگی خود را تجربه کرد.

حسین حمیدی دقیقه ۱۳ تک گل این بازی را به ثمر رساند. داماش با این شکست و باتوجه به پیروزی خوشه طلایی صدرنشین و تساوی تیم رده سومی مقاومت تهران با کسب ۴۴ امتیاز به عنوان تیم دوم به بازی پلی آف صعود کرد.

در دیگر بازی حساس هفته  تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته دوم در ورزشگاه شهیدچمدان ساوه میزبان تیم رده پنجمی شهرداری بم بود که در پایان موفق شد با تک گل علی محمد چراغی که در نیمه اول این مسابقه به ثمر رسید به پیروزی دست یابد و در مجموع با کسب ۵۱ امتیاز تا پایان هفته بیست و چهارم و با توجه به اختلاف ۷ امتیازی با تیم دوم جدول یعنی داماش گیلان دو هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دسته دوم به رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور راه یابد.

داماش برای صعود به لیگ دسته اول باید با تیم دوم گروه ب مسابقات به صورت رفت و برگشت مسابقه دهد تا تکلیف سومین تیم صعود کننده مشخص شود.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار