جمالی، نماینده مردم شریف شهرستان رودبار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

اگر به مقوله اشتغال، اقتصاد و تولید و رونق فعالیت‌های اقتصادی توجه نشود کلیت نظام با چالش مواجه می‌شود

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: یکشنبه 31 مارس 2019 | 09:04 ق.ظ
اگر به مقوله اشتغال، اقتصاد و تولید و رونق فعالیت‌های اقتصادی توجه نشود کلیت نظام با چالش مواجه می‌شود به گزارش پایگاه درفک خبر؛ منوچهر جمالی  با اشاره به شعار تعیین‌شده امسال به رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: نام‌گذاری امسال همچون سال‌های گذشته بسیار دقیق بوده و آنچه امروزه بیش از گذشته احساس می‌شود اشتغال جوانان و اقتصاد خانواده و فعال شدن بخش تولیدی واحدهای صنعتی و کشاورزی است. وی […]

به گزارش پایگاه درفک خبر؛ منوچهر جمالی  با اشاره به شعار تعیین‌شده امسال به رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: نام‌گذاری امسال همچون سال‌های گذشته بسیار دقیق بوده و آنچه امروزه بیش از گذشته احساس می‌شود اشتغال جوانان و اقتصاد خانواده و فعال شدن بخش تولیدی واحدهای صنعتی و کشاورزی است.
وی با بیان اینکه اگر به مقوله اشتغال، اقتصاد و تولید و رونق فعالیت‌های اقتصادی توجه نشود کلیت نظام با چالش مواجه می‌شود، افزود: همه قوای مملکت به دیگر وابسته هستند و پیگیری اموراتشان باید منجر به انتفاع مردم باشد.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مبحث رونق تولید نه‌تنها در سال جاری بلکه درگذشته نیز مورد تأکید نظام بوده، گفت: متأسفانه تاکنون به تولید و ارکان آن به درستی پرداخته نشده درحالی‌که ضرورت‌ها و نام‌گذاری و تعیین خط ‌مشی‌های لازم در رابطه با آن مشخص‌شده است.
جمالی با اشاره به اختلاف‌سلیقه‌ها و جنجال‌های جناحی بیهوده و خسارت‌بار بیان کرد: برخی از جنجال به پا کردن‌ها و اختلافات بیهوده که تنها منجر به خسارت و خسران مردم و نظام شده باید در سال جاری کاملاً کنار گذاشته شوند.
وی با تأکید بر اینکه باید با همگرایی همه‌جانبه داخلی، ایرانی سرافراز بسازیم، افزود: باید در کشور انتقاد وجود داشته باشد اما نباید آبرویی ریخته و یا تهمتی زده شود تا علی‌رغم عدم پیشرفت کارها جنجال‌آفرینی بشود و در نیروها گسست پیش بیاید.
عضو مجمع نمایندگان گیلان با تأکید بر اتحاد، همدلی و همگرایی همه‌جانبه نیروها دررسیدن به اهداف عالیه نظام و منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی تصریح کرد: همه ما مدعی هستیم هم‌گام منویات مقام معظم رهبری گام برمی‌داریم و منافع ملی را مسئلت می‌کنیم و مشغول خدمت به مردم هستیم درحالی‌که نباید تنها به این حرف‌ها ادعا کرد بلکه باید در عمل به همه اثبات کنیم.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تجربه ثابت کرده برخی‌ تنها در راستای شعارهای تعیین‌شده از سویی مقام معظم رهبری حرف زدند و در عمل جامانده‌اند، گفت: باید در سال رونق تولید همان‌گونه که مدعی هستیم زیر پرچم ولایت تلاش و کوشش می‌کنیم عملاً پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری باشیم و تولید را رونق دهیم.
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه رونق تولید مفهومش رونق اقتصاد و بهبود اقتصاد خانوار است، تصریح کرد: اگر تولید در کشور رونق بگیرد، مجموعه‌های اقتصادی فعال شوند و شرکت‌های صنعتی-تولیدی جان تازه بگیرند و اشتغال پویا ایجاد شود، خانواده‌ها از سطح رفاه اجتماعی بالاتری برخوردار خواهند بود و عملاً شاهد توسعه همه‌جانبه در کشور خواهیم بود.
جمالی با تأکید بر اتحاد همدلی و همبستگی همه‌جانبه بین قوه قضاییه قوه مجریه و مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید از حاشیه‌های بی‌خود فاصله گرفت چون در فضای دعوا و ناآرامی نمی‌توان رونق تولید را شاهد بود./نوای رودبار

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار