تاکید فرماندار رودبار به اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان

تمام امکانات و تجهیزات در رودبار حضور داشته و در دسترس باشید.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: یکشنبه 31 مارس 2019 | 07:35 ق.ظ
تمام امکانات و تجهیزات در رودبار حضور داشته و در دسترس باشید. به گزارش درفک خبر/ تاکید فرماندار رودبار به اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان برای حضور در شهرستان در پی بارندگی های شدید اخیر و پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص تداوم این بارش ها محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار به اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان تاکید کرد با تمام امکانات و […]

به گزارش درفک خبر/ تاکید فرماندار رودبار به اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان برای حضور در شهرستان
در پی بارندگی های شدید اخیر و پیش بینی سازمان هواشناسی در خصوص تداوم این بارش ها محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار به اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران این شهرستان تاکید کرد با تمام امکانات و تجهیزات در شهرستان حضور داشته و در دسترس باشند.
وی گفت: دستگاههای امدادی و خدماتی نیز بر اساس تجارب گذشته و با اتخاذ تدابیر لازم با هماهنگی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار مهیای ارائه خدمات به مردم و شهروندان در صورت نیاز و ضرورت باشند.
وی بالاآمدن آب و طغیان رودخانه ها را دور از انتظار ندانست و از شهروندان و مسافران خواست از تردد و استقرار در حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند.
فرماندار اظهار امیدواری کرد با مدیریت صحیح و مناسب بارش باران و رحمت الهی نوید بخش تولیدات مناسب در سال زراعی جدید باشد.
وی همچنین با بیان اینکه مردم شهرستان رودبار خاطره خوبی از کمک و مدد هموطنان در زلزله سال 69 دارند گفت: برای یاری سیل زدگان از مبادی تعریف شده قانونی اهتمام لازم را داشته باشیم.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار