مدیر سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گیلان خبر داد:

اجرای پروژه آبرسانی به امام زاده ای در جوار روستای نورالعرش خورگام رودبار

مجیدرضایی ماشمیانی
تاریخ انتشار: شنبه 30 مارس 2019 | 17:04 ب.ظ
اجرای پروژه آبرسانی به امام زاده ای در جوار روستای نورالعرش خورگام رودبار نشریه الکترونیکی درفک خبر: مدیر سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گیلان اصلی ترین پروژه جهادگران بسیجی را آبرسانی در شهر تالش توسط گروه جهادی فاطر و ساخت منزل برای یک خانواده نیازمند در حواشی شهر رشت توسط گروه جهادی علمدار عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از رویداد گیلان  رفیع زاده ، […]

نشریه الکترونیکی درفک خبر:

مدیر سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گیلان اصلی ترین پروژه جهادگران بسیجی را آبرسانی در شهر تالش توسط گروه جهادی فاطر و ساخت منزل برای یک خانواده نیازمند در حواشی شهر رشت توسط گروه جهادی علمدار عنوان کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از رویداد گیلان  رفیع زاده ، برگزاری اردوهای جهادی را یکی از رسالت های سازمان بسیج دانشجویی عنوان کرد و گفت: گروه های جهادی در نوروز ۹۸ در چندین نقطه محروم مشغول برگزاری اردوهای جهادی هستند.
وی با بیان اینکه گروه های جهادی از ۴ فروردین ماه در مناطق محروم حضور یافتند، تصریح کرد: ۵۰ دانشجوی جهادگر بسیجی از دانشگاه های تهران، گیلان، آزاد اسلامی رشت، آزاد اسلامی رودبار و پیام نور منجیل در این اردوها حضور دارند.
مدیر سازندگی سازمان بسیج دانشجویی گیلان اصلی ترین پروژه جهادگران بسیجی را آبرسانی در شهر تالش توسط گروه جهادی فاطر و ساخت منزل برای یک خانواده نیازمند در حواشی شهر رشت توسط گروه جهادی علمدار عنوان کرد.
رفیع زاده با بیان اینکه پروژه آبرسانی به امام زاده ای در جوار روستای نورالعرش واقع در خورگام رودبار از دیگر اقدمات گروه های جهادی در ایام نوروز است، اضافه کرد: پروژه آبرسانی در این منطقه شامل ۱۳۰۰ متر لوله گذاری آب و تعبیه یک منبع ۵۰۰۰ لیتری است که توسط گروه جهادی شهید یونس رودباری در حال انجام است.
وی در خصوص اهمیت اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه علاوه بر رفع کمبود آب و تامین نیازمندی های اولیه موجب رونق گردشگری این منطقه خواهد شد زیرا در این امام زاده در طول سال مراسمات بزرگی مانند مراسم علم واچینی برگزار می شود و با توجه به طبیعت بسیار بکر، زیبا و جذابیت این منطقه، از سراسر کشور هموطنان زیادی جهت مشاهده این مراسم حضور می یابند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار