فرماندار رودبار در دیدار جمعی از روسای ادارات و نهادها با وی عنوان کرد:

رودبار باید پیشتاز رونق اقتصادی در گیلان باشد

فرزانه احمدی
تاریخ انتشار: شنبه 30 مارس 2019 | 14:05 ب.ظ
رودبار باید پیشتاز رونق اقتصادی در گیلان باشد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در دیدار جمعی از روسای ادارات و نهادها با وی گفت: با توجه به منابع انسانی و مادی و ظرفیتهای مناسب رودبار باید پیشتاز رونق اقتصادی در گیلان باشد. وی افزود: معادن و منابع طبیعی، مواهب طبیعی، شهرک صنعتی همراه با منابع انسانی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ محمد صالح ضیایی فرماندار رودبار در دیدار جمعی از روسای ادارات و نهادها با وی گفت: با توجه به منابع انسانی و مادی و ظرفیتهای مناسب رودبار باید پیشتاز رونق اقتصادی در گیلان باشد.
وی افزود: معادن و منابع طبیعی، مواهب طبیعی، شهرک صنعتی همراه با منابع انسانی توانمند و فرهیخته و دلسوز می تواند توام با برنامه ریزی های مناسب و کاربردی نیل به توسعه و شکوفایی و رونق اقتصادی را در شهرستان رودبار قابل تحقق نماید.
فرماندار همچنین مردم را ولی نعمت خواند و گفت: برای خدمت به مردم زمان کافی و مناسب گذاشته شود و درب مدیران ادارت برای خدمات رسانی و انجام امور مردم گشوده باشد.
وی نظم و انضباط اداری را در ادارات و نهادها مورد تاکید قرار داد و گفت:کارمندان و مدیران حضور فیزیکی داشته باشند و پاسخگوی مردم باشند.
فرماندار از مدیران ادارات و نهادها خواست مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را به صورت کارشناسی و بر اساس اولویت به همراه پیشنهادات لازم به فرمانداری اعلام نمایند و اقدامات و خدمات انجام شده را به مردم گزارش دهند.
وی به پراکندگی و وسعت زیاد رودبار را یادآور شد و گفت: مدیران این شهرستان برای انجام بهتر امور و ارائه خدمات با دهیاران ارتباط بیشتری داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار