مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گفت:

میزان ورود گردشگران خارجی در ایام نوروز به گیلان در مقایسه با نوروز پارسال 45 درصد بیشتر است.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: شنبه 30 مارس 2019 | 06:46 ق.ظ
میزان ورود گردشگران خارجی در ایام نوروز به گیلان در مقایسه با نوروز پارسال 45 درصد بیشتر است. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شهرود امیر انتخابی گفت : بازدیدهای نظارتی این اداره کل از مکان های عرضه غذا و خدمات به گردشگران نیز در مقایسه با نوروز پارسال 10 درصد بیشتر است. وی گفت : با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم  بر کشور و سیلاب در استان های مختلف […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ شهرود امیر انتخابی گفت : بازدیدهای نظارتی این اداره کل از مکان های عرضه غذا و خدمات به گردشگران نیز در مقایسه با نوروز پارسال 10 درصد بیشتر است.
وی گفت : با توجه به شرایط آب و هوایی حاکم  بر کشور و سیلاب در استان های مختلف ، برخی از گردشگران سفر خود به گیلان را لغو کردند که امیدواریم با شرایط بهتر آب و هوایی در روزهای آینده  شاهد ورود گردشگران زیادی به گیلان باشیم.
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت : برگزاری جشنواره های فرهنگی با  اجرای موسیقی زنده ، جنگ شادی ، شب های روشن در شهرهای رشت ، انزلی و لاهیجان ، برپایی غرفه های صنایع دستی و هفت سین در ورودی شهرها و جشن های مختلف با توجه به آیین های سنتی و بومی منطقه از اقدامات این اداره کل برای جذب گردشگران به گیلان است تا خاطره خوبی از سفر به این استان داشته باشند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار