حمله چند باره پلنگ به دام های اهالی روستای پاکده عمارلو

تاریخ انتشار: جمعه 29 مارس 2019 | 08:58 ق.ظ
حمله چند باره پلنگ به دام های اهالی روستای پاکده عمارلو به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از رودبار نیوز ،حمله چند باره پلنگ به دام های اهالی روستای پاکده موجب رعب و وحشت اهالی و اخلال در روند کارهای روزانه (کشاورزی ، دامداری و رفت و امد در ساعات شب ) اهالی شده است . یکی از اهالی در گفتگو با خبرنگار […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر به نقل از رودبار نیوز ،حمله چند باره پلنگ به دام های اهالی روستای پاکده موجب رعب و وحشت اهالی و اخلال در روند کارهای روزانه (کشاورزی ، دامداری و رفت و امد در ساعات شب ) اهالی شده است .

یکی از اهالی در گفتگو با خبرنگار رودبارنیوز گفت : حمله چند باره پلنگ طی چند ماه اخیر موجب تلف شدن تعدادی از دام های روستا شده است .

وی گفت : این چندمین بار است که پلنگ با حمله به دام ها باعث ایجاد خسارت و موجب رعب و وحشت اهالی و اخلال در انجام کارهای روزانه ما شده است .

باتوجه به خساراتی که از ناحیه پلنگ به دامداران روستا وارد شده است و تنها راه معیشت آنان نیز دامداری می باشد ، چاره اندیشی در خصوص جبران خسارت نامبردگان بسیار حائز اهمیت است تا از حرکات ایذایی احتمالی دامداران جلوگیری گردد .

انتظار می رود مسئولین محیط زیست شهرستان رودبار با ورود به این مسئله ، با مهار پلنگ از داخل و اطراف روستا و جلوگیری از خسارات بیشتر به دامها و آموزش لازم به اهالی از آسیبهای احتمالی جلوگیری بعمل آید .

پاکده روستایی در استان گیلان، در نیمه شرقی شهرستان رودبار،۳۰کیلومتری جهت شرقی شهر لوشان، مرکزبخش عمارلو، شهرجیرنده، است. پاکده از توابع بخش عمارلو از شهرستان رودبار در استان گیلان واقع در ۳۰ کیلومتری لوشان می‌باشد. این روستا در جنوب غربی جیرنده جای گرفته‌است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار