جمالی، نماینده مردم رودبار ، در مجلس عنوان کرد:

فروش اراضی کشاورزی به غیر بومی ها در آینده اقتصاد کشاورزی را به خطر می اندازد.

احمدی خولکی
تاریخ انتشار: چهارشنبه 27 مارس 2019 | 07:36 ق.ظ
فروش اراضی کشاورزی به غیر بومی ها در آینده اقتصاد کشاورزی را به خطر می اندازد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ منوچهر جمالی ، در رابطه با مهاجرت های بی رویه به گیلان و فروش زمین به غیربومی ها، اظهار کرد: خرید اراضی کشاورزی روستاییان توسط غیر بومی ها به مشکل اقتصادی کشاورزان برمی گردد خیلی وقت ها این افراد دیگر کار کشاورزی را ادامه نمی دهند واین موضوع […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر؛ منوچهر جمالی ، در رابطه با مهاجرت های بی رویه به گیلان و فروش زمین به غیربومی ها، اظهار کرد: خرید اراضی کشاورزی روستاییان توسط غیر بومی ها به مشکل اقتصادی کشاورزان برمی گردد خیلی وقت ها این افراد دیگر کار کشاورزی را ادامه نمی دهند واین موضوع در آینده به ضرر روستاییان تمام می شود.

وی افزود: مشکلات و موانع در کشاورزی باعث می شود کشاورزان ما تن به این کار بدهند تا بدهکاری ها و مشکلات اورژانسی خود را حل کنند و مشکلات معیشتی هم از این دلایل است.

جمالی با تأکید براینکه باید در رابطه با خسارت های این کار اطلاع رسانی انجام شود، تصریح کرد: راه های دیگر برای حل مشکلات کشاورزان مانند پرداخت تسهیلات و حمایت های دیگر باید انجام شود و اطلاعات و آگاهی در اختیار روستاییان قرار داده شود تا جلوی این کار گرفته می شود.

نماینده مردم رودبار در مجلس با اشاره به اینکه اگر روستاییان اراضی کشاورزی خود را از دست دهند در آینده کاری برای انجام ندارند و بدین ترتیب کار کشاورزی خود را نیز از دست می دهند و دچار مشکلات دوچندان می شوند، گفت: این امر اقتصاد کشاورزی را به خطر می اندازد.

خواهشم از کشاورزان این است که اراضی کشاورزی شان را مدیریت کنند و به غیربومی ها واگذار نکنند

جمالی با بیان اینکه به شخصه نگران این موضوع هستم، افزود: خواهشم از کشاورزان و باغداران استان این است که توان خود را بگذارند تا کار خود و اراضی کشاورزی شان را مدیریت کنند و به غیر بومی ها واگذار نکنند.

 

نماینده مردم رودبار در مجلس خاطر نشان کرد: این موضوع قطعا به اقتصاد و بافت فرهنگی استان آسیب می زند

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار