رهبر معظم انقلاب، در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی:

معتقدم سال ۱۳۹۸ به توفیق الهی سال فرصتهاست/اروپا عملا از برجام خارج شده است/اروپایی‌ها مثل گذشته از پشت خنجر زدند و به ما خیانت کردند/حرف تقی‌زاده‌ها به کرسی نخواهد نشست

M.R.M
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 21 مارس 2019 | 20:26 ب.ظ
معتقدم سال ۱۳۹۸ به توفیق الهی سال فرصتهاست/اروپا عملا از برجام خارج شده است/اروپایی‌ها مثل گذشته از پشت خنجر زدند و به ما خیانت کردند/حرف تقی‌زاده‌ها به کرسی نخواهد نشست درفک خبر ؛ گزیده از سخنان مقام معظم رهبری در سخنرانی آغاز سال جدید حرم رضوی؛ برخی اظهار نظر کرده‌اند که این سال، سال تهدیدها است. بنده مطلقاً این را قبول ندارم. من معتقدم سال ۱۳۹۸ به توفیق الهی سال فرصتهاست، سال امکانات و سال گشایش. البته آن کسانی که اظهار نظر دیگری می‌کنند و […]

درفک خبر ؛

گزیده از سخنان مقام معظم رهبری در سخنرانی آغاز سال جدید حرم رضوی؛

برخی اظهار نظر کرده‌اند که این سال، سال تهدیدها است. بنده مطلقاً این را قبول ندارم. من معتقدم سال ۱۳۹۸ به توفیق الهی سال فرصتهاست، سال امکانات و سال گشایش. البته آن کسانی که اظهار نظر دیگری می‌کنند و مدام تهدید به رخ این و آن میکشند، دانسته یا ندانسته تحت تأثیر رجزخوانی‌های دشمنان این ملتند. دشمنان این ملت علاوه بر آنچه انجام می‌دهند، جنگ روانی، اظهار نظر و رجزخوانی هم دارند. این رجزخوانی‌ها باید همان‌طور که هست، دانسته بشود.

این‌ها درباره‌ی سال ۹۷ هم از همین رجزخوانی‌ها داشتند و سعی می‌کردند توی دل بعضی‌ها را خالی کنند. یکی از همان احمق‌های درجه یک در اواسط یا اوائل سال ۹۷ گفت که ما اگر از برجام خارج بشویم، در خیابان‌های ایران، شورش اتفاق می‌افتد و مردم نان هم دیگر نمی‌توانند بخرند. یکی دیگر از همین حضرات احمقهای درجه یک اظهار نظر کرد که در سال ۲۰۱۹ کریسمس را آقایان آمریکایی‌ها در تهران جشن خواهند گرفت.

آیا این‌ها واقعاً تحلیلشان این‌قدر نسبت به مسائل منطقه و کشور دور از واقعیت است و این حرف‌ها را جدی می‌زنند و یعنی حماقت است این حرف‌ها؟ یا نه، قصد جنگ روانی دارند و خباثت دارند و این حرف‌ها را پخش می‌کنند در عالم. برای من مشخص نیست. ممکن است هر دو باشد. هم حماقت و هم خباثت.

ما باید به کلی از همراهی غربی ها چشم بپوشیم. آنها نشان داده اند که نمی توان از آنها انتظار کمک داشت. انتظار خنجر از پشت از آنها می توان داشت

در قضیه‌ی برجام وظیفه‌ی اروپایی‌ها چه بود؟ خب یک قرارداد ۷جانبه‌ای –بین ۶ کشور و ایران- بسته شده بود؛ یک طرف که آمریکاست، خارج شد. وظیفه‌ی طرف‌های دیگر چه بود؟ وظیفه‌ی اروپایی‌ها این بود که در مقابل آمریکا می‌ایستادند و می‌گفتند ما به تعهد خودمان پایبند هستیم. تعهد آن‌ها این بود که تحریم‌ها به‌طور کلی برداشته بشود؛ باید محکم می‌ایستادند.

اما با بهانه‌های مختلف نَایستادند؛ علاوه بر اینکه در مقابل آمریکا نَایستادند، خودشان هم در عین اینکه مدام به ما تأکید کردند و می‌کنند که نبادا از برجام خارج بشوید، خودشان عملاً از برجام خارج شدند؛ یعنی تحریم‌های جدیدی را حتی علیه ایران به وجود آوردند. این رفتار اروپایی‌ها است، از این‌ها می‌شود توقع داشت؟

این کانال مالی هم که اخیراً مدام گفته می‌شود که کانال مالی درست کردند، این به شوخی شبیه‌تر است؛ البته شوخی تلخی است، این هیچ معنی‌ای ندارد. یعنی اصلاً چیزی که وظیفه‌ی آن‌هاست، با آن چیزی که دارند مطرح می‌کنند، زمین تا آسمان فرق می‌کند. در آخرین مسئله‌ی بین‌المللی ما، باز اروپایی‌ها مثل گذشته از پشت خنجر زدند و به ما خیانت کردند. از این‌ها توقع نمی‌شود داشت، هیچ توقعی نمی‌شود داشت.

کسانی که افکار، سبک زندگی، روش‌های غربی و لغات غربی را به طور پیوسته در داخل تزریق و پمپاژ میکنند، در ادبیات و افکار و دانشگاه ها و مدارس ما، اینها همین تقی‌زاده‌های جدید هستند.

اینهایی که پشت سر سند ۲۰۳۰ می‌ایستند – سند۲۰۳۰ یعنی برگرداندن سبک زندگی اسلامی به زندگی غربی – اینها همان تقی‌زاده‌های امروز هستند.

البته امروز به توفیق الهی جوان‌های مومن و مردم انقلابی ما نخواهند گذاشت این تقی‌زاده‌ها حرف‌شان به کرسی بنشیند.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار