دکتر جمالی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان رودبار عملکرد حوزه بنیاد مسکن و آسفالت معابر بین سالهای 95 تا 97 را تشریح کرد:

تعداد 40 پروژه در 4 بخش شهرستان رودبار در حوزه بنیاد مسکن ( معابر روستایی ) برای 38 روستا انجام شده ویا در حال اجراست

مجید رضایی
تاریخ انتشار: دوشنبه 18 مارس 2019 | 19:37 ب.ظ
تعداد 40 پروژه در 4 بخش شهرستان رودبار در حوزه بنیاد مسکن ( معابر روستایی ) برای 38 روستا انجام شده ویا در حال اجراست به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛ عصر آخرین پنجشنبه سال 97 با حضور نماینده مردم شریف رودبار و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نشست خبری برگزار شد. جمالی در این نشست گفت: بنده نماینده مردم هستم وکارم قانونگذاری ونظارت است وکار اجرایی نیست ولی خرسندم که پیگیریهای جدی ورایزنی هایم در وزارتخانه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک خبر ؛ عصر آخرین پنجشنبه سال 97 با حضور نماینده مردم شریف رودبار و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه نشست خبری برگزار شد.

جمالی در این نشست گفت:

بنده نماینده مردم هستم وکارم قانونگذاری ونظارت است وکار اجرایی نیست ولی خرسندم که پیگیریهای جدی ورایزنی هایم در وزارتخانه ها وهیئت دولت در کشور واستان وهمراهی در شهرستان نتایجی در بر داشته که به همت حوزه اجرایی شهرستان واستان که از زحماتشان تشکر میکنم نمودش را در قسمتهای مختلف شهرستان رودبار (سرزمین صلح ودوستی ) شاهد هستیم وخلاصه ای از آنرا مربوط به سالهای ۹۵ تا ۹۷ خدمت شما عرض میکنم .
حوزه بنیاد مسکن وآسفالت معابر :

در سالهای ۹۵ الی ۹۷ به تعداد 40 پروژه در 4 بخش شهرستان در حوزه بنیاد مسکن ( معابر روستایی ) برای 38 روستا انجام شده ویا در حال اجراست :
۱_ در بخش مرکزی 11 پروژه
۲_دربخش رحمت آباد وبلوکات 14 پروژه
۳_ در بخش عمارلو 6 پروژه
۴_دربخش خورگام 7 پروزه

روستاهای بخش خورگام:
۱_ روستای ویشان
۲_روستای حشمت آباد
۳_ روستای پشت کلا
۴_ روستای چهارمحل
۵_ روستای ناش
۶_ روستای نوده
۷_ روستای اسطلخ کوه

روستاهای بخش عمارلو:
۱_ روستای داماش
۲_ روستای انبوه
۳_ روستای کلیشم
۴_روستای بیورزین
۵_ روستای پاکده
۶_ روستای پارودبار

روستاهای بخش مرکزی :
۱_ روستای گنجه
۲_ روستای جوبن
۳_ روستای علی آباد
۴_روستای پاچنار
۵_ روستای نظامیوند
۶_ روستای دارستان
۷_ روستای نور آباد
۸_ روستای نقله بر
۹_ روستای اسکلک
۱۰_ روستای دیزکوه
۱۱_ روستای کلورز

روستاهای بخش رحمت اباد و بلوکات :
۱_ روستای دولت آباد
۲_ روستای نصفی
۳_ روستای خاصکول
۴_ روستای انارکول
۵_ روستای کیاباد تخت
۶_ روستای سندس
۷_ روستای دارامحله
۸_ روستای دشتویل
۹_ روستای کوکنه
۱۰_ روستای شهربیجار
۱۱_ روستای میرزاگلبند
۱۲_ روستای شیخ علی توسه
۱۳_روستای شهران
۱۴_ اسطلخ جان

وی در ادامه بیان داشت:

از موضوعات اساسی پیگیری شده در حوزه بنیاد مسکن،  بحث طرح هادی روستاهاست که برای مردم روستاهای مختلف در سنوات گذشته نگرانی هایی فراهم کرده است وبازنگری آن از مطالبات به حق مردم بوده واست.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلام اظهار داشت:

در این دوره برای سال ۹۷ مبلع 200 میلیون تومان از استان و400 میلیون تومان از کشور با پیگیری نماینده وتلاش حوزه اجرایی دریافت تا طرح هادی 32 روستای شهرستان مورد بازبینی قرار گیرد.

جمالی در پایان تصریح کرد:
مبلغ  000 000 000 3 تومان اعتبار نیز برای قیر رایگان و… برای حوزه بنیاد مسکن از محل اعتبارات ملی دریافت شده که به همراه 400 میلیون اعتبار بازبینی مجمولا 3 میلیارد و400 میلیون برای شهرستان در این حوزه دریافت گردید واین رقم به همراه
000 000 000 6 تومان اعتباری که با پیگیری ها مصوب شده بود جمعا حدود  000 000 400 10 تومان اعتبار را به شهرستان گسیل داشته است . که از نظر آماری با توجه به مشکلات اقتصادی کم نطیر است .

درنمودار (زیر) بنیاد مسکن دو روستا هریک در دوفاز بوده و ۴ پروژه لحاظ شده (جمعا ۴۰ پروژه )که در این گزارش بعنوان ۲ روستا آمده وجمعا ۳۸ روستا گزارش شده است‌.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار