به همت فرمانداری رودبار؛

نسشت صمیمی و همایش تجلیل از خبرنگاران برگزار شد

فرزانه احمدی خولکی
تاریخ انتشار: یکشنبه 17 مارس 2019 | 20:04 ب.ظ
نسشت صمیمی و همایش تجلیل از خبرنگاران برگزار شد اختصاصی‌درفک خبر در همایش تجلیل از خبرنگاران صداقت ، دکتر جمالی نمایان شد پرسش رضایی ،مدیر مسئول نشریه درفک خبر از سرپرست فرمانداری رودبار: آیا تمایلی به ماندن در رودبار دارید؟ سیدمحمدی: بنده با علم به اینکه فرد دیگری برای رودبار معرفی شده بود به اینجا آمده ام کارهای اداری فرماندار جدید رودبار انجام شده […]

اختصاصی‌درفک خبر

در همایش تجلیل از خبرنگاران صداقت ، دکتر جمالی نمایان شد

پرسش رضایی ،مدیر مسئول نشریه درفک خبر از سرپرست فرمانداری رودبار:

آیا تمایلی به ماندن در رودبار دارید؟

سیدمحمدی:

بنده با علم به اینکه فرد دیگری برای رودبار معرفی شده بود به اینجا آمده ام

کارهای اداری فرماندار جدید رودبار انجام شده است و بزودی معرفی خواهد شد

درفک خبر/به همت فرمانداری شهرستان رودبار نشیت صمیمی و همایش تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزار شد.

مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با حضور نماینده ، سرپرست و معاونین فرمانداری، رئیس دفتر نماینده ، رئیس اداره گردشگری و میراث فرهنگی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، مدیر اداره آموزش و پرورش رودبار، بخشداران خورگام و رحمت آبادوبلوکات و جمعی از خبرنگاران این شهرستان که در هفته دولت و دهه فجر بصورت میدانی اخبار شهرستان را پوشش دادند در روستای براگور بخش رحمت آبادوبلوکات برگزار شد

سرپرست فرمانداری رودبار ابتدا این همایش ضمن محکومیت حادثه تروریستی اخیر علیه نمازگزاران مسلمان گفت:
اینگونه حرکات نشان دهنده کوتاه بینی و نوعی خشونت است که علیه مسلمانان و دین مبین اسلام وجود دارد.

سیدمحمدی در جمع خبرنگاران بیان داشت:
روزهای پایانی سال 97 است؛ یکسال در کنار یکدیگر در راستای اعتلای کشور و اهداف نظام و دولت تلاش و کوشش کردید؛ این همراهی را خدمت شما خسته نباشید میگویم.

وی در ادامه گفت:
بنده از روزهای اول حضورم در شهرستان رودبار دریافتم که رودبار ظرفیت بالایی در حوزه بوم گردی دارد و اگر ما بتوانیم این بخش را توسعه و گسترش دهیم؛ اقتصاد مردم و روستاییان دچار تحول میشود بنابراین توجه به این مسئله لازم و ضروری است.

من هم از جنس شما هستم و جناح چپ یا راست برایم وجود ندارد.
ما با دغدغه ها ، نگاه و احساس مشترک در کنار هم قرار داریم.
در این شهرستان احساس صمیمیت دارم و گویا با این آب و خاک آشنا هستم.دیاری که من از آن درخدمت شما هستم بی شباهت به شهرستان رودبار نیست. با توجه به شناختی که از رودبار داشتم؛ در اینجا احساس راحتی میکنم و آن را همانند تالش میدانم.
در حضور حدود چهل روزه بنده در رودبار، زمانی که برای اولین بار فضایی را میبینم برایم ناآشنا و بیگانه نیست.
درد های شما درد های من بوده؛ منم هم مطالبه گر بودام و همانند شما سالیان زیادی از دردهای مردم شهرم نوشتم با شما هیچ فاصله ای ندارم و از جنس شما هستم.

در روز های اول در جلسه شورای اداری استان فریاد زدم که چرا باید مواد معدنی و آبی استان را رودبار تامین کند اما مردم رودبار هیچ سهمی از این منابع نداشته باشند؟

سرپرست فرمانداری شهرستان رودبار در پاسخ به سوال مجید رضایی، سردبیر و مدیر مسئول نشریه درفک خبر مبنی بر اینکه «خبرهای درگوشی حکایت از آن دارد که تمایلی به ماندن در رودبار ندارید؛ آیا اگر حکم فرمانداری برای شما ابلاغ شود بازهم انتظار این خبرها را باید داشته باشیم یا خیر؟» اینگونه توضیح داد:

سیدمحمدی در ادامه در خصوص فرمانداری و ماندن یا رفتن خود اظهار داشت:
بخش انتصابات استانداری در حوزه ما میباشد و با علم به این فردی را تعرفه کردیم که بعنوان فرماندار برای رودبار منصوب شود.
دکتر سالاری به عنوان نماینده عالی
در استان بدون اطلاع حکم سرپرستی فرمانداری رودبار را برای بنده صادر کردند با این حال کارهای اداری فرماندار جدید رودبار انجام شده و بزودی معرفی خواهد شد. اما اگر موقعیت دیگری شکل بگیرد همه ما تابع دستور استاندار هستیم. در واقع در تصمیمی دکتر سالاری صادر کنند؛ حرف و تصمیم دولت و نظام است.

وی در ادامه تصریح کرد:
خودم شخصا کسی بودم که در شهرستانم (تالش) پرچم اعتدال را بدست گرفتیم و وارد عرصه انتخابات شدم. در هر موقعیتی خودم را سرباز این دولت میدانم.

سرپرست فرمانداری رودبار در پایان گفت:
تا هستم بر عهده خودم هستم و هرجا بتوانم کمکی برای پیشرفت اهداف دولت داشته باشم دریغ نمیکنم.
برای من آمدن به رودبار یک فرصت مغتنم بوده است.
از دوران خدمت در فرمانداری تالش سختی ها و رنج بسیار دیدم اما فرماندار پدر مردم شهرستان است و باید برای همه افراد جامعه مانند پدر و خانواده برای تک تک افراد تصمیم بگیرد. نه اینکه فقط جناح و حزب یا صنف خاصی را مدنظر داشته باشد
شایان ذکر است :
در جلسه نشست خبری نماینده شهرستان رودبار با اصحاب رسانه ،دکتر جمالی اظهار کرده بود که دو نفر برای فرمانداری معرفی شده بودند که یکی از آنها بزودی معارفه خواهد شد و انشالله فرماندار بومی سکان هدایت شهرستان را عهده دار خواهد بود
در گفتگو با سرپرست فرمانداری صداقت دکتر جمالی در گفتار و رفتار برا همگان آشکار شد،که ایشان تمام توان خود را برای بومی گزینی لحاظ کرده اند و گفتمان نماینده با نظر استاندار و سرپرست فرمانداری در یک مسیر و برنامه است

عکس:رضا احمدی زاده

می

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار