استاندار گیلان در نشست فرمانداران استان عنوان کرد:

اجرای رویدادهای فرهنگی هنری طی ایام نوروز ، نمایش آیین و سنت های بومی محلی در اولویت قرار گیرد

F.ah.kh
تاریخ انتشار: شنبه 16 مارس 2019 | 17:54 ب.ظ
اجرای رویدادهای فرهنگی هنری طی ایام نوروز ، نمایش آیین و سنت های بومی محلی در اولویت قرار گیرد به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر مصطفی سالاری در نشست با فرمانداران سراسر استان با اشاره به فرا رسیدن سال نو و افزایش شمار گردشگران ورودی به استان ، بر لزوم مدیریت کارآمد در بخش های مختلف به ویژه حوزه حمل و نقل و ترافیک، اسکان و پذیرایی،تامین – نظارت بر تاسیسات و صنوف […]

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ دکتر مصطفی سالاری در نشست با فرمانداران سراسر استان با اشاره به فرا رسیدن سال نو و افزایش شمار گردشگران ورودی به استان ، بر لزوم مدیریت کارآمد در بخش های مختلف به ویژه حوزه حمل و نقل و ترافیک، اسکان و پذیرایی،تامین – نظارت بر تاسیسات و صنوف ارائه دهنده خدمات به گردشگران ، اطلاع رسانی و تبلیغات مناسب تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر برنامه ریزی مطلوبی برای انجام وظایف خود انجام دهند،افزود: با تعامل و هم افزایی دستگاه های اجرایی می توان نوروز خوبی را برای مسافرانی که گیلان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می کنند رقم زد.

سالاری همچنین بر لزوم افزایش نشاط اجتماعی در نوروز تاکید کرد و گفت: در اجرای رویدادهای فرهنگی هنری طی ایام نوروز ، نمایش آیین و سنت های بومی محلی در اولویت قرار گیرد .

نماینده عالی دولت در گیلان برگزاری جشنواره های ملی را موجب تعالی فرهنگی استان خواند و بیان داشت: برگزاری این نوع از جشنواره ها باید با کیفیتی ممتاز و متناسب با استانداردهای ملی دنبال شود تا علاوه بر حضور مخاطبان این جشنواره ها از سراسر کشور در گیلان ،رونق اقتصادی استان شود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود مدیریت منابع را یک اصل توسعه محور دانست که باید در تمامی بخش ها مورد توجه قرار گیرد.

سالاری با تاکید بر لزوم دقت و بررسی کارشناسی در تخصیص بودجه شهرستانی،خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت تخصیص بودجه قرار گیرد.

استاندار گیلان در پایان شتاب بخشی به اجرای طرح های ساماندهی آب بندان ها،رودخانه ها،شناگاه ها و هزار روستا هزار ورزشگاه را خواستار شد.

 

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار