رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی گیلان خبر داد:

30 کمپ سلامت نوروزی در گیلان راه اندازی خواهد شد.

F.ah.kh
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 14 مارس 2019 | 08:21 ق.ظ
30 کمپ سلامت نوروزی در گیلان راه اندازی خواهد شد. پیمان اسدی  در مراسم رژه خودرویی اورژانس گیلان اظهار داشت: مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی گیلان ۳۰ کمپ سلامت نوروزی را در ورودی شهر رشت مستقر می‌کند تا خدمات لازم به مسافران و گردشگران ارائه شود. به گزارش درفک خبر؛ رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی گیلان در تشریح تجهیزات موجود در کمپ‌های نوروزی استان […]

پیمان اسدی  در مراسم رژه خودرویی اورژانس گیلان اظهار داشت: مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی گیلان ۳۰ کمپ سلامت نوروزی را در ورودی شهر رشت مستقر می‌کند تا خدمات لازم به مسافران و گردشگران ارائه شود.

به گزارش درفک خبر؛ رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی گیلان در تشریح تجهیزات موجود در کمپ‌های نوروزی استان عنوان کرد: این کمپ‌ها به‌ صورت ایستگاه سلامت به همراه ۲ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک کانکس امدادی به همراه کادر فوریت‌های پزشکی اورژانس پیش بیمارستانی ایجاد می‌شوند.

اسدی با بیان اینکه اورژانس گیلان مجهز به ۶۲ پایگاه فعال ثابت و سیار است تصریح کرد: ۱۲۰ دستگاه خودرو با تجهیزات مناسب جهت مراقبت از مصدومان و بیماران حین انتقال، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس و ۴۵۰ پرسنل فوریت‌های پزشکی از دیگر امکانات اورژانس گیلان است

وی در مورد زمان آغاز طرح امداد نوروزی اورژانس گیلان نیز ابراز داشت: بر اساس دستورالعمل صادره از وزارت بهداشت و درمان طرح نوروزی از شنبه ۲۵ اسفند آغاز و تا ۱۷ فروردین ادامه پیدا می‌کند و هدف از آن نیز ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به مسافران و گردشگران است.

در رژه خودرویی اورژانس گیلان ۶ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور لانس و بیش از ۳۰ نفر از پرسنل فوریت‌های پزشکی استان حضور داشتند.

لازم به ذکر است قبل از رژه خودرویی مرکز اورژانس استان گیلان دکتر نورصالحی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی به همراه هیئت همراه از واحدهای ستادی، دیسپچ مرکزی، واحد MCMC و EOC مرکز اورژانس در مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان بازدید به عمل آورد.

.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار