رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار خبر داد:

شکارچی شاهین در دام/ حبس و جریمه نقدی سزای شکارچی متخلف در رودبار

مجید رضایی
تاریخ انتشار: پنج‌شنبه 14 مارس 2019 | 07:35 ق.ظ
شکارچی شاهین در دام/ حبس و جریمه نقدی سزای شکارچی متخلف در رودبار به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ قاچاقچی پرندگان شکاری که چندی پیش یک شاهین(بحری) از وی در رودبار کشف و به مراجع قضایی معرفی شده بود، به تحمل ۹۲ روز حبس و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شد. لازم به ذکر است که مبلغ جریمه ضرر و زیان حیات وحش این […]

به گزارش خبری تحلیلی درفک خبر؛ قاچاقچی پرندگان شکاری که چندی پیش یک شاهین(بحری) از وی در رودبار کشف و به مراجع قضایی معرفی شده بود، به تحمل ۹۲ روز حبس و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه در حق دولت محکوم شد. لازم به ذکر است که مبلغ جریمه ضرر و زیان حیات وحش این پرنده کمیاب و نادر ۶۰۰ میلیون ریال است که متخلف علاوه بر پرداخت ۲۰میلیون ریال ذکر شده می بایست نسبت به پرداخت ضرر و زیان حیات وحش نیز اقدام نماید.
رامین حسین زاده رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رودبار با اعلام این خبر گفت: بعد از معرفی این قاچاقچی به مراجع قضایی شهرستان رودبار و رسیدگی به پرونده، رای محکومیت ۹۲ روز حبس و پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه در حق دولت صادر شد.
او گفت: این متخلف علاوه بر محکومیت فوق می بایست مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال جریمه ضرر و زیان حیات وحش نیز پرداخت نماید.
حسین زاده گفت: شاهین یک پرنده حمایت شده و درخطر انقراض می باشد یکی از عوامل مهم کاهش جمعیت آن صید، زنده‌گیری و قاچاق اینپرندگان به کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد که نقش زیادی در کاهش جمعیت آن درسالهای اخیر داشته است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار