دو خودکشی در یک روز با یک انگیزه

مشکلات مالی و فقر اقتصادی دو مرد را در آستانه نوروز به پایان خط زندگی رساند.

M.R.M
تاریخ انتشار: سه‌شنبه 12 مارس 2019 | 10:26 ق.ظ
مشکلات مالی و فقر اقتصادی دو مرد را در آستانه نوروز به پایان خط زندگی رساند. دو خودکشی در یک روز با یک انگیزه مشکلات مالی و فقر اقتصادی دو مرد را در آستانه نوروز به پایان خط زندگی رساند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک؛ در نخستین حادثه که 19 اسفند ساعت 11:15 رخ داد مأموران کلانتری 112 ابوسعید در جریان مرگ مشکوک مرد 42 ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند. […]

دو خودکشی در یک روز با یک انگیزه

مشکلات مالی و فقر اقتصادی دو مرد را در آستانه نوروز به پایان خط زندگی رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی درفک؛ در نخستین حادثه که 19 اسفند ساعت 11:15 رخ داد مأموران کلانتری 112 ابوسعید در جریان مرگ مشکوک مرد 42 ساله‌ای در خانه‌اش قرار گرفتند. به دنبال اعلام این خبر تحقیقات شروع شد و بررسی‌ها نشان می‌داد که مرد جوان با خوردن سیانور به زندگی‌اش پایان داده است. او در دست نوشته‌ای که از خود به جا گذاشته بود از خانواده‌اش حلالیت طلبیده و انگیزه‌اش را از این کار مشکلات مالی، گرانی و شرمندگی از خانواده و همسر عنوان کرده بود.

دومین خبر خودکشی نیز19 اسفند ساعت 17:45 به مأموران کلانتری 158 کیانشهر اعلام شد. در این گزارش مأموران از مرگ مرد 46 ساله‌ای در خانه‌اش مطلع شدند. مرد میانسال با طناب خود را حلق آویز کرده بود. بررسی‌ها از خانواده این مرد نشان می‌داد که وی نیز به خاطر مشکلات مالی و فقر اقتصادی تن به مرگ خودخواسته داده است.

آخرين اخبار
پر بحث ترين
ویروهاستینگ
پست بانک رضایی
لاستیک فروشی حبیبی
زیتون حاج صفری و پسران
کانال تلگرام درفک خبر
کانال درفک خبر
محل كد آمار